کد خبر: 943330
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
وزیر دفاع درباره اخبار دستاوردهای دفاعی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خبرهای خوبی از حوزه دفاعی داریم که در روزهای آینده به اطلاع مردم می رسانیم.

جوان آنلاین: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲ ماهواره‌ای که رئیس‌جمهور چندی پیش اعلام کرد به فضا پرتاب می‌شود، یکی تاکنون پرتاب شده است و دیگری نیز به زودی پرتاب خواهد شد.

در حوزه ماهواره و ماهواره بر و ایستگاه های گیرنده زمینی یک حرکت روبه رشد و دائمی اتفاق افتاده است و این چرخه را ما به صورت کامل در اختیار داریم.

وی افزود: به ما صورت خاص درباره ماهواره‌برها امکان قرار دادن ماهواره در مدار ۲۶۰ کیلومتری را با ماهواره سفیر داریم. قرار بود که ماهواره پیام را در مدار ۵۰۰ کیلومتری دایروی قرار دهیم که همانطور که گفته شد مرحله پایانی کار با موفقیت همراه نبود، امیدواریم هرچه سریعتر ایراد فنی که برای ما کاملا روشن است رفع شود و در مرحله بعد با موفقیت، کار انتقال ماهواره صورت بگیرد.

امیر حاتمی درباره اخبار دستاوردهای دفاعی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خبر های خوبی از حوزه دفاعی داریم که در روزهای آینده به اطلاع مردم می‌رسانیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار