کد خبر: 943194
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
برنامه تلویزیونی «دست به دست» در قسمت امروز خود با حضور جعفر دهقان به مرور سریال خاطره انگیز «مردان آنجلس» می‌پردازد.
سرويس فرهنگي جوان آنلاين: برنامه تلویزیونی «دست به دست» در قسمت امروز خود با حضور جعفر دهقان به مرور سریال خاطره انگیز «مردان آنجلس» می‌پردازد.

در این برنامه که حوالی ساعت ۱۷:۱۵ امروز سه‌شنبه ۲ بهمن روی آنتن شبکه سه سیما می رود، قرار است وقایع سال ۱۳۷۵ کشور مرور شود و به همین مناسبت سریال مردان آنجلس که در این سال تولید شده سوژه اصلی این برنامه خواهد بود. مهمان ویژه دست به دست امروز هم جعفر دهقان، بازیگر نقش اصلی سریال مردان آنجلس است.

هم‌چنین در قسمت گذشته این برنامه که دیروز دوشنبه۱بهمن پخش شد، سید اقبال واحدی از خاطراتش در سالهای پخش برنامه صبح بخیر ایران گفت.

سید اقبال واحدی در مرور خاطرات برنامه صبح بخیر ایران گفت: یک بار قرار بود از منطقه کوه تفتان در سیستان و بلوچستان گزارشی تهیه کنیم، و با توجه به سختی مسیر قرار شد فقط دو نفر از ما آن هم با هلی کوپتر به آن منطقه برود. ما هم گزارش مان را تهیه کردیم ولی هلی کوپتر مکانی که ما را پیاده کرده بود گم کرده بود و ما سرگردان مانده بودیم. در آن منطقه داشتیم پرسه می زدیم که یک مرد روستایی با ذوشق و شوق سمت ما آمد و ما را شناخت و لطف داشت. و ما هم که تنها مانده بودیم به کمک او به روستا رفتیم و از این طریق توانستیم دوباره به گروه خودمان ملحق شویم و اتفاقا به آن مرد روستایی گفتم که اگر نبودی شاید ما طعمه گرگ می شدیم!

مجری برنامه صبح بخیر ایران ادامه داد: خیلی از اتفاقات بزرگ تلویزیون در آن سالها با حداقل امکانات ساخته می‌شد. تیم صبح بخیر ایران هم جزو آن گروه‌ها بود که با حداقل امکانات برنامه های خیلی خوبی را تولید کردند و اتفاقا همان گروه پایه گذار شبکه پنج سیما هم شدند. شاید باورتان نشود ولی ما حتی اتاق رژی هم نداشتیم و با چند وسیله دیگر گوشه ای از استودیو را تبدیل به رژی کردیم. و اینها نشان از تفاوت های بسیار زیادی دارد که برنامه سازی آن روز تلویزیون با حال و هوای فعلی آن دارد.
برنامه تلویزیونی «دست به دست» جدیدترین محصول مرکز بسیج رسانه ملی است که با مروز خاطرات مشترک چهل ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز حوالی ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار