کد خبر: 943151
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
شهردار شهرجدید هشتگرد خبرداد
شهردار شهرجدید هشتگرد با اعلام این خبر گفت: شهرداری در راستای اجرای مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به سیستم جامع ایجاد شناسنامه واحد ملک پیوست.

مهندس آقائی افزود : طبق این مصوبه انجام هرگونه خدمات اماکن و املاک کشور در دستگاه های مرتبط با این حوزه، با استفاده از شناسنامه واحد و کد یکتای آن ملک انجام خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت های این طرح اضافه کرد: این طرح پرونده واحدی از ملک را فقط یک مرتبه ایجاد می کند که قابل استفاده در 28 دستگاه اجرایی مرتبط در حوزه املاک می باشد و با اینکارحداقل از 16 مرتبه تشکیل پرونده موازی در دستگاه های مختلف جلوگیری خواهد شد.
شهردار شهرجدید هشتگرد ضمن تأکید بر مشارکت شهروندی در اجرای طرح مذکور بیان داشت: در تکمیل روند انجام این کار مالک زمین می بایست با دردست داشتن مدارک مورد نیاز شامل مدارک مالکیت شامل مبایعه نامه، سند ثبتی، قرارداد واگذاری یا هرگونه مدرکی که مالکیت ملک را تأیید می کند، شناسنامه و کارت ملی مالک و یا وکالتنامه معتبر، نقشه مختصات دار عرصه ملک یا فرم شماره 5 سیماک و سایر مدارکی که هریک از دستگاه های اجرایی ذیربط اعلام می کنند، به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت مراجعه نموده و پرونده ملکی خود را ثبت نماید.
 آقائی درخصوص اقدامات صورت گرفته شهرداری در حوزه خدمات دولت الکترونیک گفت: افزایش خدمات دولت الکترونیک در شهرجدید هشتگرد یکی از اولویت های شهرداری می باشد که تاکنون با ایجاد و استفاده کامل از سیستم اتوماسیون اداری جهت پیشبرد هرچه سریعتر نامه های اربابین رجوع، جلوگیری از گم شدن نامه ها و رؤیت لحظه به لحظه پیشرفت کار، برقراری سیستم سیماک جهت امور مربوط به شهرسازی و املاک شهر، اجرای ممیزی املاک و معابر شهری بااستفاده از سیستم GIS جهت به روز رسانی اطلاعات املاک شهر و ... اقدام نموده ایم.
شهردار شهرجدید هشتگرد اضافه کرد: همچنین در این راستا برنامه ریزی و بررسی های لازم درخصوص استفاده از اپلیکیشن های پرکاربرد شهری نظیر اپلیکیشن 137 ، اپلیکیشن حمل و نقل و ... در شهرداری درحال انجام می باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
جناب آقای مهندس آقایی عزیز
زعمل کار برآید به سخندانی نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار