کد خبر: 943124
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
رییس سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد
رییس سازمان سیما،منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت بیش از 12 هزار اصله درخت در نقاط مختلف شهر خبر داد.

پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه درختکاری یکی از برنامه های مهم این سازمان در فصل زمستان محسوب می شود، اظهار کرد: از ابتدای دی ماه عملیات کاشت نهال در مناطق دهگانه شهر آغاز شده و تاکنون بیش از 12 هزار اصله درخت در معابر اصلی و فرعی کاشته شده و طبق برنامه انجام شده پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به 50 هزار اصله برسد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پویش "جای درختان کرج را خالی نخواهیم گذاشت" اظهار کرد: مشارکت و استقبال شهروندان از این طرح نشان می دهد که شهروندان نسبت به حفظ محیط زیست و فضای سبز شهری اهمیت ویژه ای قائل هستند و تاکنون بیش از 600 پیام شهروندی برای کاشت نهال به سامانه پیامکی سازمان ارسال شده است.

بضاعتی پور ادامه داد: یکی از اهداف این طرح این است که بتوانیم شهروندان را در حفظ و نگهداشت درختان با خود همراه کنیم.

این مسئول اظهار داشت:امید است با ارتقای آگاهی، اطلاع ‌رسانی، آموزشهای شهروندی، و تبلیغات صحیح و درگیر کردن شهروندان در تصمیم سازی و اجرا، اهداف این سازمان با سرعت بیشتری محقق شود .

رییس سازمان سیما،منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اهمیت نگهداری از درختان کاشته شده در سطح شهر افزود: حفظ و نگهداری از درختان از کاشت آنها مهمتر است به همین دلیل شهروندان باید نسبت به درختانی که می‌کارند احساس مسئولیت کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‎های خود ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهری ، سازمان های مردم نهاد و شهروندان در اجرای برنامه های روز هوای پاک افزود: حل معضل آلودگی هوا در کلانشهرها نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف برای توسعه فضای سبز است.

این مسئول در پایان با تاکید بر اهتمام مجموعه مدیریت شهری برای توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر، اظهار داشت: شورای پنجم و شهرداری در تلاش است با برنامه ریزی مدون و تخصیص اعتبار مناسب سرانه فضای سبز در مناطق کم برخودار را افزایش دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار