کد خبر: 942829
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند و جاه طلبی‌هایش که او را در مسیر درستی قرار داده است، گفت: هر مربی‌ای بعد از من بیاید تیم بهتری را تحویل می‌گیرد.
جوان آنلاین: کارلوس کی روش پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عمان در جام ملت‌های آسیا صحبت‌های جالبی درباره علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی داشته است. بیرانوند مجددا بعد از پرتاب بلندی که در بازی با عراق داشت، مورد توجه گسترده رسانه‌های دنیا قرار گرفته است. او در جام جهانی هم توانسته بود پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند که این موضوع هم بازتاب زیادی در جهان داشت.
کارلوس کی روش که احتمالا بعد از جام ملت‌های آسیا بعد از ۸ سال ایران را ترک می‌کند و به کلمبیا می‌رود، درباره بیرانوند گفت: علی فوق العاده است. او علاوه بر قد، قلب بزرگی هم دارد. بیرانوند یک چیز‌هایی درونش دارد که همیشه به او انگیزه و جاه طلبی درستی برای بهتر و بهتر شدن می‌دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: گاهی اوقات شما بازیکنان بزرگ با استعداد‌های زیادی دارید، اما آن‌ها تمایل ندارند که یک قهرمان باشند. علی این روحیه شگفت انگیز را دارد. ما این بازیکن را دوست داریم. همینطور او یک پسر فوق العاده و با شخصیت است. او هم یک دروازه بان خوب با پرتاب‌های عالی است و هم می‌تواند آواز بخواند!
کی روش همچنین درباره جام ملت‌های آسیا گفت: از نقطه نظر فنی، بدون شک ژاپن و کره جنوبی یک گام از ما و تمام تیم‌ها جلوتر هستند.
سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه توانسته ذهنیت بازیکنان ایران را تغییر بدهد، تصریح کرد: یک جام و جایزه همیشه می‌ماند، اما چیزی که اهمیت دارد این است که هر مربی‌ای بعد از من بیاید تیم بهتری را تحویل می‌گیرد که با آن کار را ادامه بدهد و برای موفقیت تلاش کند. بعد از هشت سال یک پایه پشت سر من قرار دارد. می‌دانیم که بازیکنان ایران از نظر ذهنی قوی هستند و می‌توانند موفق باشند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار