کد خبر: 942824
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
گفت: وگوی "جوان انلاین" با سرمربی تیم ملی امید در آستانه رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی
سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی ۴ و ۵ بهمن ماه در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود که استقبال خوبی از مسابقات صورت نگرفته و ۱۰ تیم نچندان مطرح خارجی قرار است دراین مسابقات به میدان بگذارند. بر این اساس تیم‌های چین، مصر، آذربایجان، صربستان، کرواسی، سیرالئون، قزاقستان، ارمنستان، فلسطین و گرجستان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جمشید خیرآبادی سرمربی تیم امید در گفت: وگو با "جوان آنلاین" درباره رقابت‌های بین المللی جام فجر گفت: کشتی همواره در کشورمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است و امسال هم قرار است سی و نهمین دوره آن در اندیمشک با حضور ۱۰ تیم خارجی برگزار شود البته به احتمال زیاد دو تیم دیگر هم در این مسابقات حضور خواهند یافت تا مسابقات دیدنی و جذابی را شاهد باشیم. از کشورمان قرار است ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان شرکت کنند.
خیرآبادی: سرمایه گذاری نشود استقبال خوبی هم نمی‌شودوی درباره اینکه چرا استقبال خوبی از این دوره از رقابت‌ها نشده است اظهار داشت: ببیند همواره مسابقات و سطح آن براساس هزینه و پاداش‌هایی که تعیین شده ارزیابی می‌شود. وقتی جوایز در نظر گرفته در سطح ایده ال نباشد تیم‌های مطرح راغب به حضور در مسابقات نیستند و سعی می‌کنند تا انرژی و وقت خود را در تورنمنت دیگری صرف کنند.
سرمربی تیم امید در پاسخ به "جوان آنلاین" که آیا به ترکیب تیم بزرگسالان برگشته گفت: من اصلا قرار نیست به ترکیب تیم ملی بزرگسالان برگردم. چهارشنبه هفته گذشته نشستی در فدراسیون با آقای بنی تمیم و اعضای شورای فنی داشتیم که من درباره تیم امید، مسابقات جهانی و نتایج آن صحبت‌هایی کردم که در انتها از من خواستند برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات جام فجر، بنده هم به عنوان عضو کمیته فنی در کنار آقای بنا حضور داشته باشم. در این جلسه من گفتم که مسابقات جام فجر نمی‌تواند معیاری برای انتخاب گزینشی کشتی گیران امید باشد و پیشنهاد دادم تا اردیبشهت ماه، نفرات برتر امید را انتخاب کنیم که مورد موافقت قرار گرفت.
وی درباره اینکه بهتر نبود در مسابقات جام فجر تیم امید هم شرکت می‌کرد خاطر نشان کرد: پیشنهاد بسیار خوبی است‌ای کاش ما زودتر ازا ین‌ها به این نتیجه می‌رسیدیم و یک تیم هم در غالب تیم امید برای آمادگی هر چه بهتر فرنگی کاران امید شرکت می‌کردیم. امروزه در کشور‌های صاحب عنوان در بحث مدیریتی و ورزشی بها زیادی به تیم‌های امید می‌دهند چرا می‌دانند پشتوانه سازی تیم ملی در گره آماده سازی تیم امید است. تیم امید قطعا برای المپیک سال بعد مهیا می‌شود و کشور‌های صاحب عنوان خوب می‌دانند که چرا باید به امید‌ها بها بیشتری دهند. ما اگر به تیم ملی امید بها دهیم باعث تقویت تیم ملی می‌شود.
وی درباره این که چرا مجمع برای تعیین تکلیف ریاست فدراسیون تشکیل نمی‌شود اظهار داشت:واقعا نمی‌دانم چه حکمتی است که وزارت در این مورد این قدر تعلل می‌کند. فقط تجربه من می‌گوید هر ساعتی که وزارت ورزش در این مورد انام می‌دهد کشتی متحمل ضضر زیادی می‌شود که بعد‌ها مشخص می‌شود. ضرر این کار‌ها ۱۰ برابر است و قابل جبران است. وضعیت کشتی در ان حال مشخص نیست و سریعا باید تلکلیف برخی کار‌ها مشخص شود. ما مسابقات آسیایی، المپیک و چند تورنمنت خوب را پیش رو داریم و قطعا اگر تکلیف کشتی مشخص نشود ضرر زیادی متحمل کشتی می‌شویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار