کد خبر: 942806
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش جلگه و جرقویه:
سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش جلگه و جرقویه گفت: با ابلاغ بخشدار جلگه و جرقویه تمام موسسات فرهنگی، قرآنی، مساجد و بقاع متبرکه به صورت ویژه در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم زیر نظر اداره اوقاف وامور خیریه فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده، اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و با ابلاغ رسمی بخشدار جلگه و جرقویه تمام موسسات فرهنگی، قرآنی، مساجد و بقاع متبرکه به صورت ویژه در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم زیر نظر اداره اوقاف وامور خیریه فعالیت می کنند.
وی در ادامه افزود: در همین راستا و براساس سهمیه ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه امسال 260 نفر باید در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم بخش جلگه و جرقویه شرکت می کردند که باتوجه به اقدامات انجام شده تاکنون 380 نفر قرآن پژوه در این طرح ثبت نام کرده اند.
سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش جلگه و جرقویه در ادامه گفت: در حال حاضر این طرح با همکاری 18 مرکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه بخش جلگه و جرقویه و همچنین با مشارکت 37 مربی مجرب و متعهد این کلاس های قرآنی در رشته های مختلف، حفظ، حفظ موضوعی، حفظ سوره های منتخب، قرائت و... برگزار می شوند.
حامد جعفرزاده یادآور شد: این کلاس ها به صورت رایگان برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این کلاس ها می توانند به مراکز فرهنگی، قرآنی بقاع متبرکه بخش جلگه و جرقویه، موسسات قرآنی و مساجد مراجعه و یا با واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه تماس حاصل نمایند.
وی در ادامه اضافه کرد: آزمون نهایی این طرح نیز همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه 9 اسفند ماه برگزار می شود که در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی برای شرکت کنندگان در این آزمون از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک معتبر اعطاء می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر