کد خبر: 942665
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مردی که متهم است همسر سابقش را مقابل چشمان دختر نوجوانش به قتل رسانده در بازجویی‌ها ادعا کرد مقتول دخترش را کتک می‌زد که او را به قتل رساند.
جوان آنلاین: ساعت ۱۶‌روز یک‌شنبه ۲۷‌آبان‌ماه امسال بود که دختری با اداره پلیس تماس گرفت و گفت: پدرش پس از اینکه مادرش را به قتل رسانده در خانه‌شان را روی او قفل کرده و از محل گریخته است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۰۵‌سنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. محل حادثه زیر‌زمین ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که مأموران پس از تخریب قفل در با جسد زن ۵۵ ساله‌ای به نام مهتاب روبه‌رو شدند که با اصابت بیش از ۲۰‌ضربه چاقو به قتل رسیده بود. دقایقی پس از کشف جسد زن میانسال قاضی سید سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در رأس تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت.
تحقیقات مأموران نشان داد مقتول شب قبل به دست شوهر قبلی‌اش مقابل چشمان دختر معتادش به قتل می‌رسد و قاتل هم پس از حادثه در را روی آن‌ها قفل می‌کند و از محل می‌گریزد.
از سوی دیگر مأموران دریافتند این ساختمان متعلق به قاتل است و مقتول که چند سال قبل از شوهرش جدا شده در یکی از واحد‌های آن که مهریه‌اش بوده زندگی می‌کرده و قاتل هم در زیر زمین ساختمان زندگی می‌کرده است.
دختر مقتول که به خاطر اعتیاد حال خوبی نداشت در بازجویی‌ها گفت: از دوران نوجوانی به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم. شب حادثه مادرم قصد داشت مرا برای مشاوره به مطب پزشکی ببرد که با پدرم درگیر شد و پدرم او را به قتل رساند و از محل گریخت.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند تا اینکه مأموران دریافتند متهم برای فرار با نام جعلی به بهانه ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیادی در فشافویه مخفی شده است. بنابراین مأموران روز جمعه با گرفتن دستور قضایی راهی کمپ ترک اعتیاد شدند و قاتل فراری را بازداشت کردند.
صبح دیروز متهم که مرد ۶۰‌ساله‌ای به نام محمد است برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
وی با اعتراف به قتل همسر سابقش در شرح ماجرا گفت: من سیکل دارم و قبلاً پیمانکار شهرداری بودم و تعداد زیادی کارگر زیر نظر من کار می‌کردند و به همین دلیل وضع مالی خوبی دارم. ۲۰‌سال قبل پس از اینکه همسر اولم فوت کرد در حالی که از او یک پسر داشتم با مهتاب از طریق یکی از کارگرانم آشنا شدم و ازدواج کردم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم و من هم یکی از آپارتمان‌های ساختمانم را مهریه او کردم. اما کم کم اختلافات ما زیاد شد به طوریکه من به مواد مخدر پناه بردم و تریاک مصرف می‌کردم. وقتی دخترم بدنیا آمد ترک کردم و، اما باز به خاطر اختلاف با همسرم دوباره شروع کردم. زندگی ما پر از آشوب و درگیری بود تا اینکه از هم جدا شدیم. دخترم به خانه هر دو ما رفت و آمد داشت، اما ما از او غافل بودیم و او هم معتاد شد.
وی درباره شب حادثه گفت: همسرم زن بداخلاقی بود و همیشه دخترم را مقابل چشمان من کتک می‌زد و او را تحقیر می‌کرد. خیلی از دست او عصبانی بودم تا اینکه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا دخترم به آرامش برسد. شب حادثه دخترم پیش من بود که همسرم از طبقه بالا به زیر زمین آمد و به بهانه اینکه او را به مطب روانپزشک ببرد به شدت کتک زد که عصبانی شدم و او را به قتل رساندم.
متهم پس از اعتراف به قتل به دستور قاضی منافی‌آذر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس پایتخت گفت: تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار