کد خبر: 942629
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
در بیست و یکمین گردهمایی معاونت اجتماعی استان‌ها معاونت اجتماعی پلیس پایتخت رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش جوان، معاو اجتماعي فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین همایش معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی مقام برتر را کسب کرد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه یکی از دکترین‌های اصلی سردار فرماندهی نیروی انتظامی انتظامی جامعه محوری و جامعه مداری است لذا راهبرد اصلی پلیس تهران در معاونت اجتماعی پیروی از این تدبیر بوده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی، توسعه مشارکت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی، اجتماعی،‌ هنری، علمی و فرهیختگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بوده است.

وی گفت: در این رابطه شورای مشورتی،‌فرهنگی،  اجتماعی در پلیس تهران با همکاری اندیشمندان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی تشکیل شد؛ همچنین به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی جوانان نخبه کشور استفاده کرده و گروه نخبگان جوان را تشکیل دادیم.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی در واقع سازوکار نزدیکی پلیس با جامعه است که در این زمینه با پیشگیری اجتماعی، ارتقا سرمایه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار