کد خبر: 942603
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
دیوید تیلور آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا بار دیگر برای حسن یزدانی کری‌خوانی کرد و از عزم خود برای کسب سومین پیروزی متوالی و اینبار در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان خبر داد.
جوان آنلاین: تیلور ۲۸ ساله پس از سال‌ها حضور در میادین موفق شد در سال ۲۰۱۸ نگاه‌ها را به خود معطوف کند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد تا جایی‌که وی در تمامی رویداد‌هایی که در سال ۲۰۱۸ کشتی گرفت موفق شد به عنوان قهرمانی برسد.
تیلور به ترتیب در سال ۲۰۱۸ قهرمانی رقابت‌های جام ایوان یاریگین روسیه، رقابت‌های پان آمریکن در پرو، جام یاشاردوغو در ترکیه و سرانجام رقابت‌های جهانی مجارستان را از آن خود کرد تا عملکرد حیرت انگیزی در میان نامداران جهان از خود بر جای بگذارد و اتحادیه جهانی کشتی او را به عنوان برترین آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرد. این در حالیست که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ کمتر کسی در جهان با نام این کشتی‌گیر آمریکایی آشنا بود چرا که وی نتواسته بود به عناوین خاصی در رویداد‌های بزرگ دست پیدا کند.
در حالیکه بسیاری از مردم، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و شاخص‌ترین چهره حال حاضر کشتی ایران را تا حد زیادی شکست ناپذیر می‌دانستند، تیلور آمریکایی بود که توانست ۲ مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و سپس رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان برابر یزدانی به برتری برسد تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.
در حالیکه این کشتی‌گیر آمریکایی با انگیزه و جدیت تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد با انتشار پیامی با قرار دادن عکس خود در کنار حسن یزدانی از آمادگی خود برای تحمیل سومین شکست بر حسن یزدانی اینبار در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ خبر داد.
رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ به میزبانی آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.




منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار