کد خبر: 942582
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
درسالجاری؛
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع سه هزار و 177 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد دراستان درراستای تنظیم بازار قیمت این محصولات از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

 احمد دهقان با بیان اینکه بیش از ۳ هزار تم گوشت و مرغ منجمد در استان توزیع شده است، اظهارداشت: از این میزان اقلام پروتینی توزیع شده  از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود 1779 هزار تن گوشت مرغ منجمد و 1366 تن گوشت قرمز منجمد و 32 تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.
دهقان خاطر نشان کرد: در مجموع 151 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است .
این مسئول ادامه داد:  توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به  قیمت 5 هزار و 980 تومان و 4 هزار و 688 تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت ۸ هزار و 9۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت 11 هزار و 500 تومان در سطح فروشگاههای زنجیره ای و مرغ فروشی های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و به بازار عرضه و توزیع می شود.
دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیزاضافه کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخمگذاردر استان ، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت 13 هزار و 800 تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر