کد خبر: 942575
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
یادداشت/

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، مردم فوتبال‌دوست ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در هر شرایط اقتصادی و اجتماعی حامی تیم‌های ملی و باشگاهی در تمامی رقابت‌ها بوده‌اند و همیشه حریفان ما از همدلی و وفاق ملی مردم کشورمان واهمه دارند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی عازم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در کشور امارات شد که مصاحبه‌های سرمربی تیم ملی از مسؤولان ورزشی و کشوری و توهین به مردم باعث شده که مردم فوتبال دوست در سراسر ایران دیگر از بردهای تیم ملی و صعود به مرحله بعدی خوشحال نیستند و اگر یک نظرسنجی هم برگزار شود قطعا بیش از ۵۰ درصد مردم کشورمان از قهرمان شدن ایران در این رقابت‌ها یا خوشحال نمی‌شوند و یا دیگر برای این همه هوادار عاشق فوتبال این قهرمانی مهم نباشد.

کارلوس کیروش قبل از شروع بازهای جام ملت‌های آسیا از همه مربیان و فوتبال دوستان درخواست کرد که همه با همدلی و دوستی تیم ملی را در کسب یک افتخار بزرگ در قاره کهن یاری کنند اما خود وی اولین کسی بود که با مصاحبه‌های بی مورد و توهین به مردم سخنان خود را نقض کرد و شیرینی صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها را به کام مردم تلخ کرد.

بعد از اولین برد مقابل یمن بی‌جهت و بی‌دلیل به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از حمایت بیش از ۴۰ میلیون نفر هوادار پرسپولیسی بهره‌مند است حمله می‌کند و بی‌جهت هواداران تیم پرسپولیس را مقابل هواداران دیگر تیم‌های باشگاهی قرار می‌دهد.

قبل از شروع رقابت با ویتنام این بار رئیس فدراسیون را به باد انتقاد گرفته و بعد از بازی عراق هم به سلطانی‌فر وزیر ورزش به بهانه عدم رغبت در تمدید قرارداد حمله می‌کند و اگر هم نوبتی باشد، نوبت رئیس جمهور است که کارلوس کیروش بعد بازی مقابل عمان از وی انتقاد کند.

توهین کیروش به مردم ایران که نان در سفره ندارند بماند، اما تنها خواسته این مربی فقط تمدید قرارداد است آن هم نه بخاطر اینکه عاشق ایران است بلکه بخاطر این است که هروقت دلش بخواهد به مرخصی می‌رود و هر وقت بخواهد برمی گردد و هر وقت هم دلش بخواهد از مسؤولین انتقاد می کند و به مردم فوتبال‌دوست ایرانی توهین می‌کند که نان در سفره ندارند و آرزوی رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را دارند.

اما نکته غیرقابل تحمل عدم برخورد فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های این مربی است و آن هم به دلیل حفظ آرامش تیم ملی برای ادامه رقابت‌ها است که مردم با قهرمان‌شدن آن به قیمت توهین سرمربی آن نه خوشبین به قهرمانی در آن هستند و نه از قهرمان‌شدن این تیم خوشحال می‌شوند.

اگر رئیس فدراسیون این تفکر را دارد که بعد از نتیجه نگرفتن تیم ملی کیروش را از تیم ملی اخراج کند اقتدار فدراسیون فوتبال کشورمان را زیرسوال می‌برد.

در آخر یک پیشنهاد به آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال دارم اینکه به جای دیدن بازی‌ها در امارات سری به کشور اسپانیا بزند و اقتدار رئیس فدراسیون را الگوبرداری کند، تیم ملی فوتبال اسپانیا که یکی از بخت‌های قهرمانی در جام جهانی بود به دلیل مذاکره سرمربی این تیم با باشگاه مادرید، چطور قبل از شروع مهم‌ترین رقابت فوتبال در جهان اجازه نشستن روی نیمکت تیم ملی اسپانیا را به لوپتگی نداد و عطای قهرمان‌شدن در جام جهانی را به لقای اقتدار فدراسیون فوتبال اسپانیا بخشید.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر