کد خبر: 942446
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
برخی منابع می‌گویند، ولی‌عهد سعودی برادر خود را بازداشت کرده و او را نزد مادرش فرستاده که مدت‌هاست او را هم در بازداشت خانگی قرار داده است.
جوان آنلاین: حساب کاربری «العهد الجدید» در شبکه اجتماعی «توییتر» مدعی شد که، ولی عهد سعودی برادر کوچکترش را تحت بازداشت خانگی قرار داده است.

انتشار شایعه بازداشت پسر شاه سعودی
العهد الجدید بامداد امروز پنجشنبه نوشت: منابع به ما گفتند، محمد بن سلمان، برادرش بندر بن سلمان را بازداشت کرده و نزد مادرش «فهده آل حثلین» فرستاده که او نیز مدت‌هاست به دستور محمد در کاخ شاهزاده سلطان در «أبها» محبوس شده است.

این خبر العهد الجدید را حساب کاربری «مجتهد» معروف به افشاگر خاندان سعودی نیز باز نشر کرده است.

انتشار شایعه بازداشت پسر شاه سعودی

بندر، برادر تنی محمد بن سلمان و پسر پنجم سلمان از همسرش فهده است. محمد بن سلمان، ولی‌عهد، پسر بزرگ سلمان از شش پسر فهده است.

بندر عکاس (مستند) است و تاکنون کمتر ذکری از او در اخبار یا فعالیت‌های سیاسی کشورش به میان آمده است.

تاکنون چندین بار نیز شایعات در خصوص بازداشت خانگی مادر محمد بن سلمان منتشر شده است.

اندکی قبل از آغاز سفر چند روزه محمد بن سلمان به آمریکا در سال ۲۰۱۸، شبکه آمریکایی «ان. بی. سی» فاش کرد، شاهزاده‌ای که خود را پیشگام اصلاحات کشورش نشان می‌دهد و اجازه داده تا زنان رانندگی کنند یا در کنسرت‌های موسیقی حاضر شوند، مادرش را طی دو سال گذشته از پدرش دور نگاه داشته و اجازه دیدار این دو را نداده است.

ان. بی. سی گزارش کرده بود که این اطلاعات را از چهارده مسئول آمریکایی که برخی از آنان هنوز در مناصب خود هستند، کسب کرده و طی دو سال گذشته اجازه دیدار فهده با سلمان را نداده است.

ان. بی. سی تأکید کرده بود که «مرد دوم هرم قدرت عربستان سعودی و حاکم عملی کشورش، مادرش را بدون اطلاع پدرش برای مدتی در حبس خانگی قرار داده است».
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار