کد خبر: 942349
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
امیر علی‌اکبری در آخرین مبارزه خود در فصل جاری سازمان ACB برابر حریف آمریکایی که موفق به کسب ورودی سازمان UFC شده است مبارزه خواهد کرد.
 
امیر علی اکبری

جوان آنلاین: امیر علی‌اکبری فایتر ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA که در حال حاضر برای سازمان ACB روسیه مبارزه می‌کند، روز ۲۵ اسفندماه باید برابر گراوز از آمریکا در شهر سن‌پترزبورگ روسیه به روی رینگ برود.

علی اکبری در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این آخرین مبارزه من در قراردادم با سازمان ACB روسیه است و ان شاءالله ۲۲ اسفندماه به روسیه سفر می‌کنم تا در این مبارزه حاضر شوم. در حال حاضر نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و آماده مصاف با این مبارز آمریکایی هستم.

وی درباره حریف خود نیز گفت: او پیش از این موفق به کسب ورودی سازمان حرفه‌ای‌های UFC شده است اما نمی‌دانم به چه علت در UFC مبارزه نکرده است. در مجموع حریف بسیار خوبی است و ۷ مبارزه پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و برای شکست این آمریکایی به روسیه می‌روم.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: او بیشتر در سرپا تبحر دارد و یک MMA کار قدرتی است که فنون کشتی را نیز تا حد مناسبی بلد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد نیز با سازمان ACB قرار داد خواهد بست یا خیر گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و بعد از مبارزه با حریف آمریکایی در اینباره تصمیم‌گیری خواهم کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار