کد خبر: 942195
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
برای نخستین بار در کشور مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:
برای نخستین بار امکان تحویل و تامین اعتبار دفترچه بیمه درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی درب منازل فراهم شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی؛ مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: طرح تعویض غیرحضوری دفترچه بیمه درمانی بیمه شدگان درب منزل با همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان و شرکت دانش‌بنیان نظرپرداز کارا در حال انجام است.
محمد گورابی افزود: در این طرح که برای افزایش رضایت مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان انجام گرفته است، برای نخستین بار در کشور بیمه شدگان می‌توانند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و یا وبسایت «کارگزار همراه» از امکان صدور، تجدید و تمدید دفاتر درمانی به صورت کاملا غیرحضوری بهره‌مند شوند.
وی با بیان این که در این طرح بیمه‌شدگان می‌توانند دفترچه درمانی خود را درب منزل تحویل و یا تامین اعتبار کنند، گفت: در مرحله نخست، بیمه شدگان شهر اصفهان می‌توانند بدون مراجعه به شعب و یا کارگزاری‌ها و به صورت آنلاین درخواست خود را ارسال و در محل سکونت یا اشتغال خود توسط مامورین سیار کارگزار همراه دریافت کنند.
گورابی ادامه داد: سایر کارگزاری‌های استان اصفهان نیز قادر به استفاده از این نرم‌افزار هستند و این طرح با هدف کاهش مراجعات حضوری و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان استان اصفهان طراحی و پیاده‌سازی شده است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان مطرح کرد: این طرح هم اکنون در 23 شعبه و 19 کارگزاری رسمی سازمان فعال بوده و بیش از 15 هزار و 474 نفر از بیمه شدگان، اپلیکیشن کارگزار همراه را بر روی تلفن همراه خود نصب و فعال کرده‌اند.
به گفته محمدعلی خوش‌نظر، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان همکار تأمین اجتماعی در نسخه  جدید و ارتقا یافته «کارگزار همراه» از امکاناتی همچون رسید دیجیتال، پرداخت آنلاین، محاسبه مکانیزه حق الزحمه مکان محور، ناحیه بندی شهر اصفهان براساس مختصات جغرافیایی، ظرفیت‌بندی ناحیه‌ها، امکان تبادل آنلاین اطلاعات بین تیم مرکزی و مأمورین سیار، امکان ارسال عکس و مشخصات مأمورین سیار به بیمه شده، امکان ارسال مستندات لازم بصورت آنلاین و... استفاده شده است.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر