کد خبر: 942152
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
گفت و گوی "جوان آنلاین" با رئیس فدراسیون وزنه برداری
در حالی چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر کمتر از ۴۵ روز دیگر به میزبانی اهواز برگزار می شود که برخی ها با کج فهمی خود سعی دارند تا به تیم ملی ایران در آستانه مسابقات بین المللی جام فجر که سهمیه ورودی المپیک را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است ، ضربه بزنند.

سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری : علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره شرایط وزنه برداران گفت: وزنه برداران کشورمان طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده خود را برای مسابقات آماده می کنند و مشکل خاصی ندرند. مسابقات با توجه به اینکه وردی المپیک قرار گرفته از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و این قطعا کار را برای همه وزنه برداران سخت تر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در شرایطی که وزنه برداران در کمال آرامش پیگیر تمرینات شان هستند اما برخی ها سعی دارند خواسته ها و آرزوهای نا حق خود که خلاف واقع است به تیم ملی نسبت دهند و آرامش تیم را بهم بزنند. به نظرم این دوستان با علم به این که می دانند موارد گفته شده خیال پردازی بیش نیست اما اصرار بر نفهمیدن دارند و بازهم حرف خودشان را می زنند که واقعا تاسف و تامل دارد.

مرادی: اجازه نخواهم داد خواب کج‌فهمان تعبیر شودرئیس فدراسیون وزنه برداری خاطر نشان کرد: گفتگوی من با رادیو ورزش و طرح مطالب مختلف باعث شد تا برخی که اصرار بر این دارند تا نفهمند، سوء تفاهماتی را ایجاد کنند. اگرچه خانواده بزرگ این ورزش موضوعات را می دانند، اما برای مقابله با این کینه ورزی ها، این نکات مرور می شود. من نمی دانم چه غرضی پشت سر حرف های دوستان است اما باید بدانند که تمامی حرف ها فقط تحریف است و واقعیت ندارد.این افراد سعی دارند با گج فهمی شان به خواسته ای خود برسند. متاسفانه ما همیشه دشمنانی داریم که با تعابیر عجیب و مغرضانه که ریشه در واقعیت ندارد می خواهند برای وزنه برداری و تیم ملی کشورمان حاشیه بوجود آورند و تاکید می کنم که این اظهارات بیشتر تحریف واقعیت توسط گروهی کج فهم به شمار می رود. ساختار تیم ملی بزرگسالان در فدراسیون وزنه برداری کاملا مشخص است . این ساختار متشکل از مدیر فنی و کادر فنی است که مدیر فنی به عنوان رابط میان فدراسیون و کادر فنی، مسئولیت این بخش نیز با آقای کاظمی نژاد است.

مرادی با اشاره به اینکه فدراسیون از سرمربی خود حمایت کامل دارد اظهارداشت:  مسئولیت کادر فنی نیز برعهده محمدحسین برخواه است که حمایت قاطع و صددرصدی فدراسیون را با خود دارد. این مسئولیت می‌تواند با نام سرمربی باشد یا هر نام دیگری؛ اما مهم این است که او در راس کار است و در همکاری کامل و حداکثری با فدراسیون.
خیلی ها می خواهند امروز تیم ملی ما نتیجه کامل را نگیرد اما یادشان باشد اجازه نخواهم داد کسی با حیثیت تیم ملی ایران بازی کند. این قابل فهم است برخی کج فهم ها از این همکاری و مسیر روشن رو به آینده ناراحت باشند و تلاش کنند تا از هر فرصتی برای آسیب زدن به وزنه برداری کشور استفاده کنند؛ اما چنین امکانی وجود ندارد و این قطار با سرعت و استحکام در حال حرکت است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: همان طور که گفتم ساختار ما در فدراسیون مشخص است تا آنهایی که قلبشان بیمار است بدانند که برخواه سرمربی، مسئول فنی، نفر اول فنی و هر عنوان دیگری است و مورد حمایت قاطع فدراسیون. البته، باید عنوان کنم شخصیت برخواه بی توجه به عناوین و منصب هاست و عاشقانه به دنبال اعتلای کشور در عرصه های داخلی و خارجی است. برای همه ما مهمتر از عنوان و منصب فقط موفقیت تیم ملی و افتخار آفرینی برای کشورمان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار