کد خبر: 942001
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
گفت وگوی "جوان آنلاین" با  سرمربی تیم ملی نوجوانان
در جریان مسابقات هفته هجدهم لیگ‌برتر والیبال که با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد تیم دورنای ارومیه توانست بعد از ۱۸ هفته اولین بردش را کسب کند و گنبد مشهد را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.تیم‌های کاله مازندران و خاتم اردکان توانستند مقابل حریفان خود به برتری برسند و تیم پیکان نیز با برتری در حساس‌ترین بازی این هفته پیروز جدال خودروسازان شد.کاله مازندران و عقاب نهاجا به مصاف هم رفتند که مازندرانی‌ها توانستند در سه ست پیاپی میهمان خود را شکست دادند. خاتم اردکان هم که میزبان تیم والیبال شهرداری تبریز بود در مجموع سه بر صفر پیروز این بازی باشد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : محمد وکیلی سرمربی تیم دورنای ارومیه در گفت وگو با "جوان انلاین" درباره برد تیم گنبد گفت: بازی سختی داشتیم. گنبد تیم خوبی و پر ستاره ای است اما بچه های ما نشان دادند که روز به روز در حال پیشرفت هستند و می خواهند حد علا برسند.جوانان ما در بازی برابر سایپا نشان دادند که چه آینده خوبی در انتظارشان است .برای همین خودمان را از پیش بازنده نمی دانیم و برای کسب امتیاز پا به میدان ها می گذاریم.

وی درباره این که انتظار حمایت بیشتری از فدراسیون والیبال داشته اظهار داشت: تا قبل از آمدن داوری هیچ حمایتی به ما نشد تیم دورنا را یک سری جوان جویای نام شکل داده اند که هر روز و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. بچه های ما علی رغم اینکه خوب بازی می کنند و برابر حریفان خود امتیازات را پایاپای کسب می کنند اما به خاطر بی تجربه گی نمی توانند ست را به نام خود به پایان برسانند. ضمن اینکه شرایط سنی بچه های ما بسیار پایین تر از دیگر تیم مهاست و این نشان دهنده بی تجربگی آن در میادین مختلف می باشد. معتقدم بچه ها اگر میدان های بیشتری ببینند و  به خودباوری برسند قطعا در آینده نزدیک هر کدام می توانند حرف های زیادی در زمین داشته باشند و در مسابقات تاثیر گذار باشند.

سرمربی تیم دورنای ارومیه گفت: در حال حاضر در اردوی تهران هستیم و داریم خودمان را برای بازی بعدی آماده می کنیم البته بازی بعدی استراحت داریم اما هفته بعدش باید در آمل برابر کاله به میدان برویم. بازیکنان من تا آخرین امتیاز بازی مردانه می جنگند. آنها نیاز به کسب تجربه دارند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

وکیلی با اشاره به اینکه هدف ما مسابقات جهانی تونس است خاطر نشان کرد: هدف ما ساخت بازیکنان جدید برای آینده والیبال ایران است. تیم نوجوانان ایران همچنان در صدر رنکینگ جهانی ایستاده و ما همچنان در حال یادگیری هستیم. حضور ما در لیگ ایران فقط برای آمادسازی تیم در لیگ جهانی است که ۲۸ مرداد سال بعد در تونس برگزار می شود.لیگ امسال برای ما مثل دانشگاه است البته من اعلام کرده ام که باید تا آن زمان چند اردو و تورنمنت برگزار کنیم که یکی از آنها حضور در تورنمنت خارجی است البته خود تونس از ما دعوت کرده تا چند بازی دوستانه قبل از مسابقات در تونس داشته باشیم . انشاله قبل از عید هم یک اردوی دو هفته ای در داخل کشور برگزار خواهیم کرد.

***

در حساس‌ترین بازی دو تیم پیکان تهران و سایپا تهران به میزبانی خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند. ست اول این بازی ۲۵-۱۷ به سود سایپا تمام و در ست دوم پیکانی‌ها توانستند با برتری ۲۵-۱۸ بازی را به تساوی بکشانند. اما در ست سوم این تیم سایپا بود که توانست ۲۱-۲۵ به برتری برسد. در ست چهارم نیز تیم پیکان ۲۵-۱۹ به برتری رسید تا بازی به ست پنجم بکشد. در ست پنجم این تیم میزبان پیکان بود که با حساب ۱۵-۱۷ به پیروزی رسید و در مجموع ۳-۲ پیروز حساس‌ترین بازی هفته شد.مسئولان فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فعلی و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال نیز برای تماشای بازی تیم‌های والیبال پیکان و سایپا در سالن خانه والیبال حاضر شده و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

کاله در خانه هم موفق به کسب پیروزی شد تا همچنان نتایج خوب این تیم در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد. آملی ها در خانه و با حمایت هواداران خود در هر سه ست قاطعانه ظاهر شدند و در نتیجه با برد در هر سه ست زمین را ترک کردند.اردکانی ها هفته گذشته در خانه سایپا را شکست دادند و این هفته نیز موفق شدند شهرداری تبریز با از پیش رو بردارند. نماینده اردکان در این دیدار در اکثر امتیازات از حریف خود پیش بود و توانست با حداقل دردسر و با برد برنده از زمین خارج شود تا به این ترتیب یک برد شیرین را کسب کرده باشد.ورامینی ها در خانه به روند خوب خود ادامه دادند و موفق شدند به یک برد با ارزش برابر شهرداری ارومیه دست پیدا کنند. شاگردان محمدی راد هر چند ست سوم را واگذار کردند اما در ست های اول و دوم برنده بودند و در ست چهارم نیز بعد از یک رقابت نزدیک به برتری رسیدند تا به این ترتیب همچنان در صدر باشند. 

پیام خراسان در دومین دیدار متوالی خارج از خانه شکست خورد تا به این ترتیب از رده های بالای جدول فاصله بگیرد. شهروند اراک در خانه توانست با وجود شکست در ست اول و در اختیار نداشتن هواداران خود در ست های بعدی جبران کند و به این ترتیب برد بزرگ هفته را کسب کرد

 

*نتایج کلی هفته هجدهم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور:

کاله مازندران ۳ - صفر عقاب نهاجا (۲۵-۱۸، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۳)

خاتم اردکان ۳ - صفر شهرداری تبریز (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۳)

پیکان تهران ۳ - ۲ سایپا تهران (۲۵-۱۷، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۱، ۱۹-۲۵ و ۱۵-۱۷)

شهرداری ورامین ۳ - یک شهرداری ارومیه (۲۵-۲۱، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و۲۵-۲۲)

دورنای ارومیه ۳ - صفر شهرداری گنبد (۳۱-۲۹، ۲۵-۲۰ و ۲۹-۲۷)

شهروند اراک ۳ - یک پیام خراسان (۲۱- ۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۳)

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار