کد خبر: 941784
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نقشه جامع درمان استان اصفهان در یک سال و نیم اخیر تدوین و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، طاهره چنگیز اظهار داشت: توسعه عرصه‌های جامعه محور آموزش پزشکی، تدوین و تصویب نقشه جامع درمان استان، مهیا کردن برخی زیرساخت‌های لازم برای توسعه فناوری سلامت، مبادله الکترونیکی اسناد با بیمه سلامت و برنامه ریزی برای استقرار کامل نظام ارجاع در بخشی از استان از اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه در یکسال و نیم اخیر است.
وی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای مشارکت در تکمیل و توسعه و نهادینه‌سازی طرح تحول سلامت و استمرار و اعتلای حرکت جهادی در جهت وصول به اهداف عالی اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه آمادگی کامل دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تداوم سیاست‌ها و برنامه‌های نظام تحول سلامت خبر داد و گفت: این دانشگاه در زمینه  تکمیل و توسعه و نهادینه سازی طرح تحول سلامت در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کشور آمادگی کامل دارد .
وی بیان داشت: مدیریت استراتژیک سلامت، نویدبخش تداوم روزهای خوب سلامت و ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت در ابعاد مختلف آن خواهد بود.
چنگیز افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش و فناوری دارد با توجه به رویکرد جامعی که دانشگاه دارد در ماه ها و سالهای آتی، این ظرفیت‌ها در جهت تکمیل، توسعه و نهادینه سازی طرح تحول سلامت در نظام ادغام یافته ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بیش از پیش به کارگیری شده و توسعه خواهد یافت.
وی با اشاره به توان این دانشگاه در حوزه‌های برنامه ریزی و اجرا، ادامه داد: تکالیف برجای مانده از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه در حوزه سلامت، توسعه پزشکی خانواده، نظام ارجاع و دستورالعمل‌های بالینی از جمله محورهای  مورد تاکید در دوره جدید وزارت بهداشت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر