کد خبر: 941780
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
مدیر مخابرات منطقه کردستان:
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: این شرکت در حال حاضر جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی دنیا را به مشترکان ارائه می‌دهد.

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: مخابرات منطقه کردستان جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی دنیا را به مشترکان ارائه می‌دهد و اکثر مشترکان همراه اول استان در حوزه اینترنت همراه، از تکنولوژی 4G یعنی آخرین نسل آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 475 سایت BTS در سطح استان وجود دارد، افزود: افزایش سایت‌های 4G و ارتقای سایت‌های 3G از برنامه‌های مخابرات در راستای مشتری‌مداری و جذب اعتماد مشترکان است‌.

وی خاطر نشان کرد: با انجام خدمات مطلوب اپراتور همراه اولِ شرکت مخابرات ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور همراه کشور در حال حاضر شاهد افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کردستان هستیم که این رقم از مرز صد درصد گذشت و اکنون ۱۰۰/۲ است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: ارائه خدمات با کیفیت و بروز در حوزه ارتباطات سیار یکی از اهداف و استراتژی‌های مخابرات منطقه به مشترکان است و براین اساس آمار ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کردستان بیانگر تحقق این مهم است.

حکمت آمار مشترکان همراه اول در استان را یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۷۶ مورد اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۲۴۴ هزار و ۳۰۱شماره دائمی و تعداد یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۶۷۵ شماره آن اعتباری هستند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در روستاها و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در سطح استان به مشترکان از دیگر استراتژی‌های مخابرات منطقه است، اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه ارتباطات سیار، تعداد ۹۵۰ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات هستند که از مزایای آن بهره می‌برند.

وی در ادامه به ارتقاء سطح آگاهی و دانش مردم فهیم استان در خصوص عدم مضر بودن سایت‌ها و دکل‌های مخابراتی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه استقبال و همکاری مردم نسبت به گذشته، برای نصب و جانمایی دکل‌های مخابرات بیشتر شده است که این امر می‌تواند ما را در ارائه به موقع تکنولوژی‌های روز یاری نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان، نقش مسوولان متخصص در این حوزه و رسانه‌ها را در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در مورد مضر نبودن سایت‌های مخابراتی مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: همکاری متقابل مسوولان و رسانه‌ها با مخابرات منطقه در این راستا، شرایط را برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر و در خور مشترکان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر