کد خبر: 941650
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه هدف این تیم حضور در مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر است، گفت: از نظر من بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی ایگور کولاکوویچ بود که انتخاب شد.
 
بهروز عطایی - کاله مازندران

جوان آنلاین :بهروز عطایی در خصوص پیروزی تیم والیبال کاله مازندران در هفته هفدهم لیگ‌برتر والیبال مقابل تیم شهرداری ارومیه، توضیح داد: بازی سختی را مقابل این تیم داشتیم و از سختی آن با خبر بودیم. به هر حال تیم شهرداری ارومیه نسبت به نیم فصل اول در کادرفنی و ترکیب خود با خریدن ۴ تا ۵ بازیکن جدید تغییراتی داشت که باعث بهتر شدن این تیم شده است. بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم به برتری برسیم. ما در نیم فصل اول هم به سختی ۳ بر ۲ مقابل ارومیه به برتری رسیدیم و پیش بینی این بازی سخت را داشتیم.

او با بیان اینکه حضور هواداران تیم والیابل شهرداری ارومیه در سالن مسابقه در این فصل بی‌سابقه بود، اظهار کرد: می‌دانستیم که با این پیروزی می‌توانیم شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف داشته باشیم و در غیر این صورت هم تا حد زیادی از این هدف دور می‌شویم. با علم به این موضوع مقابل ارومیه به زمین رفتیم و در یک بازی سخت به برتری رسیدیم چرا که تیم ارومیه نیز می‌دانست نتیجه این بازی چقدر برای حضورش در مرحله بعد مهم است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران ادامه داد: بازی پر فشاری بود و به نظرم دلیل پیروزی ما عدم ترس از باخت بود و تیم ارومیه از باخت در این بازی می‌ترسید. در ست پنجم راحت بازی کردیم و به نظرم تیم ارومیه استرس و ترس باخت در این ست را داشت که به پیروزی نرسید. ضمن اینکه باید بگویم فضای سالن ارومیه با توجه به حضور ۴ هزار نفری هوادارانش بسیار جو سنگینی داشت و در جریان بازی فشار زیادی را به بازیکنان ما وارد کردند.

عطایی در خصوص مدعیان فصل جاری لیگ‌برتر والیبال به جز تیم‌های شهرداری ورامین و پیکان تهران، گفت: تیم‌ها و بازی‌های این فصل لیگ‌برتر والیبال به گونه‌ای است که هیچ تیمی در جدول حاشیه امنیت ندارد و به همین دلیل رقابت سختی را شاهد هستیم. اگر دو تیم ورامین و پیکان را که عملکرد قابل دفاعی تا به اینجای کار داشته‌اند را کنار بگذاریم، سایر تیم‌ها تا رده نهم جدول را می‌توان مدعیان حضور در مرحله بعد لیگ دانست. با این حال به نظرم شانس حضور تیم‌های سوم، چهارم و پنجم جدول برای رسیدن به مرحله پلی‌آف بیشتر است.

او در خصوص بازی هفته بعد تیم کاله مازندران مقابل عقاب نهاجا و برنامه این تیم برای ادامه فصل نیز گفت: با توجه به توانایی تیم و بضاعتمان سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در این مسابقه و در ادامه لیگ داشته و به نتیجه برسیم، هدف و استراتژی تیم ما رسیدن به مرحله بعد(پلی‌آف) لیگ‌برتر است.

بهروز عطایی در پایان و در خصوص تمدید قراداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران گفت: به هر حال فاصله زیادی تا لیگ‌جهانی و المپیک نداریم و به همین منظور زمان لکافی برای انتخاب مربی جدید وجود ندارد. به نظر من با توجه به شرایط حاکم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی همین ایگور کولاکوویچ بود و فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت. او دو سال است آزمون خطاهای خود را انجام داده و الان والیبال ایران را می‌شناسد، به نظر من بهترین گزینه کولاکوویچ بود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار