کد خبر: 941553
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
امام جمعه ایلام
امام جمعه ایلام گفت: مسئولان در این برهه زمانی حساس به شدت مراقب رفتار و عملکرد خود باشند.

 حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت:سخنان رهبری در دیدار با مردم قم نوید بخش خروج کشور از بن بست مشکلات و تحریم ها با مدیریت، درایت دلسوزانه و درست مسئولان و همت و سخت کوشی مردم و تکیه به داشته ها و منابع داخلی بود.

وی تصریح کرد: دشمنان از جمله آمریکا هزینه های مالی و جانی زیادی در منطقه انجام داد که همه برنامه های آنها با هوشیاری انقلاب اسلامی به سرانجام نرسید و یکی پس از دیگری شکست خورد.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: حضور و پشتیبانی مردم و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت کشتی انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی و اقتدار شده است و امیدی در دل مظلومان جهان به وجود آورده است و باعث به زانو در آوردن آمریکا شده است.

وی گفت: مسئولان در این برهه زمانی حساس به شدت مراقب رفتار، عملکرد، گفتار و نوع بیان خود باشند تا هم مردم دچار یاس و ناامیدی و سرخوردگی نشوند و هم دشمنان از رفتار و گفتار مسئولان سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تصمیمات غیر منطقی و غلط ترامپ درباره مردم آمریکا و سایر کشورهای جهان از جمله ایران و نیز استقامت مردم ایران اسلامی موجب اضمحلال و تضعیف دولت ترامپ شده است.

وی به ۱۹ دی روز قیام مردم قم اشاره و ضمن گرامیداشت این روز سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی را آغاز شکست رژیم پهلوی دانست و افزود: قم همواره مرکز مبارزه با ستم و زور و جور پهلوی بوده و امروز نیز مرکز ثقل دیانت و فقاهت جهان تشیع است.

امام جمعه ایلام در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی باعظمت بعد از مادر گرامیشان برترین چهره زن در گیتی هستند و سخنان کوبنده ایشان و خروش شجاعانه این بانو در دربار حاکمان وقت باعث ماندگاری و تثبیت قیام عاشورا تا همیشه تاریخ شد.

وی به سالروز عملیات فتح میمک نیز اشاره کرد و گفت: این عملیات به خاطر شاخصه های خود در دافوس تدریس می شود اما با این وجود هنوز به زوایای عظمت این عملیات مردمی - نظامی پرداخته و تجزیه و تحلیل نشده و اگر در تقویم روزی را به نام شهدای عشایر ثبت کنند بهترین روز ۱۹ دی ماه و حضور عشایر ایلام در عملیات فتح میمک است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر