کد خبر: 941494
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: برنامه‌های جامع و کاملی تا زمان حضور در رقابتهای جهانی و المپیک تدوین شده که هم اکنون در حال اجراست.
 
تدوین برنامه‌ آزادکاران تا جهانی و المپیک

جوان آنلاین: هادی حبیبی در پایان دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد با اظهار امیدواری از پیشرفت اردونشینان گفت: اردوی دوم آزادکاران از روز ۱۰ دیماه در خانه کشتی تهران آغاز شد و امروز جمعه به پایان رسید. خوشبختانه در این مرحله از اردو توانستیم به اهدافی که مد نظر کادر فنی بود، برسیم و خودمان را بیشتر برای اردوی بعدی و حضور در جام تختی مهیا کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی نه تنها برای رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی سال آینده برنامه ریزی جامع و مدونی دارد بلکه برنامه ریزی دقیقی هم تا زمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو صورت گرفته که باید طبق زمانبندی اجرایی شود.

حبیبی افزود: اردوی بعدی ما بعد از چند روز استراحت آزادکاران از روز ۲۵ دیماه آغاز می شود و تا زمان حضور در جام تختی که روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص تورنمنت های بین المللی پیش روی این تیم هم گفت: ابتدا باید تیمی متشکل از نفرات منتخب را به تورنمنت بین المللی دانکلوف اعزام کنیم که این مسابقات اواخر امسال و طبق رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در بلغارستان برگزار می شود. البته دو تورنمنت دیگر هم با توجه به رنکینگ اتحادیه جهانی در دستور کار قرار دارد که ابتدا تورنمنت ساساری ایتالیا در خرداد سال آینده و سپس تورنمنت بین المللی یاساردوغو ترکیه در مرداد ماه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این تورنمنت ها و همچنین برگزاری اردوهای مختلف، تیمی منسجم و یکدست را مهیای رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان خواهیم کرد تا بتوانیم به نتایجی که مد نظرمان است دست یابیم. هدف اصلی مجموعه کشتی، کسب بهترین نتایج در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و طبیعتا تمامی این برنامه ها و حضور ما در میادین مختلف رسمی و تدارکاتی، رسیدن به نتایج درخشان در المپیک است.

حبیبی در پایان گفت: امیدوارم آرامشی که هم اکنون در کشتی حکمفرما شده همچنان تداوم داشته باشد تا کادر فنی و کشتی گیران بتوانند در محیطی آرام و بی حاشیه به برنامه های آماده سازی خود بپردازند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار