کد خبر: 941437
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
اعتصاب استقلال شکسته شد
تمرینات آبی‌پوشان پس از چهار روز اعتصاب پشت در‌های بسته برگزار شد. تیم استقلال که این روز‌ها از بی‌پولی شدید رنج می‌برد، سرانجام با تأخیر فراوان تمرینات خود را آغاز کرد. اضافه شدن فرهاد مجیدی به اردوگاه استقلال روحیه بازیکنان را بالا برد. ضمن اینکه سرپرست باشگاه نیز قول داده هرچه زودتر حواله‌های پرداخت شده، نقد شود.
شیوا نوروزی
پست هماهنگ
همه مدعیان لیگ برتر تمریناتشان در تعطیلات نیم‌فصل را از یک هفته پیش آغاز کرده‌اند. در این بین فقط استقلال بود که نه تمرین کرد و نه به اردوی خارج از کشور رفت. مشکلات اقتصادی برای این تیم آنقدر شدت پیدا کرد که در نهایت کاسه صبر هواداران نیز لبریز شد و چاره‌ای جز اعتصاب باقی نماند. بازیکنان استقلال با گذشت یک نیم‌فصل از لیگ امسال فعلاً فقط ۲۵ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند. همین مسئله موجب شد تمرینات آبی‌ها با تأخیر استارت بخورد. تا پیش از این، شاگردان شفر حاضر به برگزاری تمرین نبودند تا اینکه بازیکنان تیم با انتشار پستی هماهنگ از پایان اعتصاب به خاطر هواداران خبر دادند: «حتماً شما هواداران بهتر از ما وضعیت تیم را می‌دانید و باخبر هستید که تمرینات تیم چند روزی به تأخیر افتاده، اما با توجه به اینکه ما می‌دانیم در این بین فقط استقلال ضرر می‌کند، تصمیم گرفتیم با آمادگی کامل در تمرینات شرکت کنیم. البته این انتظار را داریم که مسئولان باشگاه هم مشکلات بازیکنان را حل کنند. به امید موفقیت استقلال.»

بازگشت مجیدی
بازیکن محبوب استقلال بالاخره به تیم سابقش بازگشت. فرهاد مجیدی که تا پیش از این بار‌ها خبر حضورش روی نیمکت آبی‌ها منتشر شده بود، روز گذشته رسماً به عنوان دستیار شفر در تمرینات حاضر شد. اگرچه هنوز شایعه جانشینی شفر کاملاً از بین نرفته، اما مجیدی حالا بیش از هر زمان دیگری به موفقیت استقلال و درخشش در کنار سرمربی آلمانی می‌اندیشد.

پول، حلال مشکلات
در روز‌هایی که تیم‌های لیگ برتری برای گرفتن بازیکن جدید تلاش می‌کنند، استقلال هنوز نتوانسته هیچ بازیکن تازه‌ای به لیست خود اضافه کند. آبی‌ها با بحران مالی مواجهند و این بحران کل باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است. از یک‌سو پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان کار را به اعتصاب کشاند و از سوی دیگر هم کادر فنی تیم از عملکرد منفعلانه در بازار نقل و انتقالات زمستانی گلایه دارد. اوضاع به حدی بحرانی است که تکلیف جذب سرور جباروف نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

قول فتحی
سرپرست باشگاه استقلال در تمرین دیروز هر کاری کرد تا بازیکنان دوباره خیال اعتصاب به سرشان نزند. امیرحسین فتحی با اشاره به تلاش‌هایش برای رفع مشکلات مالی گفت: «مشکلات شما را می‌دانم و درک می‌کنم. از شنبه و بعد از بازی با پدیده دنبال رفع مشکلات بودیم و بحث مالی ما حل شد. حواله‌ها صادر می‌شود و ما همچنان پیگیر کار‌ها هستیم تا شما تنها به تمرین فکر کنید و روحیه بالایی داشته باشید. به همه خسته نباشید می‌گویم و از صبوری شما تشکر می‌کنم. از رحمتی که در این مدت کنار من بود، تشکر می‌کنم که تلاش کرد تا مشکلات حل شود.» البته هنوز تکلیف اظهارنظر عجیب علی کریمی، هافبک استقلال در مورد دستور باشگاه به اعتصاب مشخص نشده است!

سفر به قطر
طبق برنامه استقلال باید یک‌شنبه به قطر سفر و اردوی تمرینی خود را در کمپ السد برپا می‌کرد، اما ناراحتی بازیکنان از نرسیدن پول مانع از انجام این سفر شد. علاوه بر این، تست‌های پزشکی تیم هم انجام نشده، ولی سرپرست باشگاه همچنان بر انجام اردوی دوحه تأکید دارد، تا جایی که فتحی در جمع بازیکنان عنوان می‌کند که تیم فردا یا نهایتاً پس‌فردا به قطر می‌رود. گفته می‌شود اردوی استقلال ۱۰ روزه است و انجام چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار