کد خبر: 941318
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن اشاره به فوت ۳۲۱ نفر بر اثر تصادفات در ۹ ماهه سال جاری، گفت: ۲۴ نفر از این تعداد در تصادفات درون‌شهری، ۲۵۲ نفر در تصادفات برون‌شهری و ۲۵ نفر نیز در جاده‌های روستایی جان باخته‌اند.

غلامرضا همایون پور در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج آمار عملکرد مراجعین سرپایی بر حسب نوع را در ۹ ماهه امسال  اعلام کرد و افزود: در مدت زمان یادشده ۸ هزار و ۸۲۹ نفر به دلیل نزاع به این مرکز مراجعه کرده‌اند که  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد رشد دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان همچنین آمار مصدومین حوادث کار در استان را 275 نفر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک درصد کاهش مواجه است.

همایون‌پور از رشد ۵ درصدی مصدومین بر اثر تصادف در مدت زمان یادشده خبر داد و گفت: آمار کل مصدومین تصادف در استان در 9 ماهه امسال، ۵ هزار و ۸۹۸ نفر بوده‌ است.

وی با یادآوری فوت ۳۲۱ کردستانی بر اثر تصادف در ۹ ماهه سال جاری، بیان کرد: از این تعداد  ۲۴ نفر در تصادفات درون‌شهری، ۲۵۲ نفر در تصادفات برون‌شهری و 25 نفر نیز در جاده‌های روستایی جان باخته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان در ادامه از فوت ۱۲مرد بر اثر حوادث کار در استان در ۹ ماهه امسال در استان خبر داد و ضمن اشاره به رشد 50 درصدی آمار فوت‌شدگان ناشی از سوختگی در استان، افزود: در این مدت 6 زن و ۶ مرد بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در استان را ۱۷ نفر مرد با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان عنوان کرد و گفت: با فوت ۲ زن و ۵ مرد بر اثر گازگرفتگی، آمار گازگرفتگی امسال در استان به نسبت سال گذشته قریب به ۲۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان همچنین از مرگ ۱۲ نفر بر اثر برق‌گرفتگی در ۹ ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش دارد.

وی با اعلام اینکه در مدت زمان یادشده به دلیل سوءمصرف مواد مخدر ۲۴ نفر مرد در استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد دارد.

وی با ذکر اینکه مرگ بر اثر سقوط از بلندی در ۹ ماهه امسال ۲۶ نفر با کاهش  ۳۴ درصدی نسبت به سال گذشته گزارش شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر