کد خبر: 941276
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
مذاکره وزارت ورزش با نیروی انتظامی برای احیای باشگاه قدیمی ایران
وزیر ورزش در نشستی با حضور پیشکسوتان باشگاه پاس تهران از احیای این باشگاه با حضور در دسته یک خبر داد.
پیشکسوتان باشگاه پاس آستین‌های‌شان را بالا زده‌اند تا دوباره این باشگاه قدیمی را احیا کنند؛ باشگاهی که روزگاری یکی از قطب‌های فوتبال ایران بود، اما پس از واگذاری در اوایل دهه ۸۰ به استان همدان، سال به سال سقوط کرد تا جایی که تیمی که آخرین جام قهرمانی باشگاه‌های ایرانی در آسیا را در ویترین افتخاراتش دارد، امروز در دسته سوم حضور دارد. با این حال، اما چند ماهی است که پیشکسوتان باشگاه پاس که بازیکنان بزرگی را تحویل فوتبال ایران داده است، به دنبال راهی برای رایزنی بازگشت دوباره سبزپوشان تهرانی به سطح اول فوتبال هستند.
در همین راستا دیروز جمعی از قدیمی‌های پاس به خیابان سئول شمالی تهران و وزارت ورزش رفتند تا در دیدار با وزیر ورزش از وی در این خصوص کمک بخواهند. در این جلسه به جز سلطانی‌فر و محمدرضا داورزنی و همچنین رضا گل محمدی مدیرکل ورزش تهران، تعدادی از پیشکسوتان پاس از جمله حسین فرکی، حسن حبیبی و همایون شاهرخی حضور داشتند.
در این نشست حسین فرکی یکی از درخواست‌های پیشکسوتان پاس از وزیر ورزش را احیای این باشگاه عنوان کرد: «انتقال پاس یک تصمیم اشتباه بود و از آقای سلطانی‌فر به عنوان یک چهره ورزشی انتظار داریم با کمک فرمانده نیروی انتظامی این تیم را احیا کنند.» همایون شاهرخی هم احیای پاس را کمک به پشتوانه‌سازی برای فوتبال دانست: «چند سال است دنبال احیای پاس هستیم و به نظرمان رسید این کار از عهده شما ساخته است و امروز برای کمک به فوتبال و جوانان کشور باید مکتب پاس احیا شود.»
وزیر ورزش هم با تأکید بر اشتباه بودن انتقال باشگاه پاس، تلاش برای احیای این باشگاه قدیمی را احیای مکتب اخلاق عنوان کرد: «امروز را فصلی نو در تاریخ باشگاه پاس بدانیم و هدف همه ما احیای مکتب اخلاقی پاس باشد. بدون تردید خیلی از بزرگان فوتبال ایران ریشه پاسی دارند و با کمک و تمایل نیروی انتظامی، پاس را احیا می‌کنیم و تصور می‌کنم به سرعت بتوانیم این کار را انجام دهیم. جای باشگاه پاس در ورزش کشور خالی است.»
مسعود سلطانی‌فر در ادامه از مذاکره با نیروی انتظامی برای احیای پاس خبر داد: «من برای احیای این تیم با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی مذاکره خواهم کرد و اعتقاد دارم باشگاه پاس نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها و حتی خانواده‌های نیروی انتظامی و سایر مردم و خصوصا تیم‌های پایه می‌تواند کمک کند و بسیار مؤثر باشد.» وزیر ورزش در پایان از داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش خواست کارگروهی با حضور مسئولان نیروی انتظامی و پیشکسوتان پاس و فدراسیون فوتبال تشکیل شود و امتیاز و شرایطی با رعایت مقررات برای ورود پاس به دسته یک ایجاد شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدعلی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
همه جای ایران سرای من است.امیدوارم تیم پاس دوباره احیا بشود و دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد.بازیهای پاس با استقلال و پرسپولیس چقدر جذاب بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار