کد خبر: 941207
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز :
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این اداره کل برای اجرای برنامه های فرهنگی و تقویت زیر ساخت ها با کمبود بودجه مواجه است.

ناصر مقدم با بیان اینکه البرز تنها کرج نیست ، اظهار داشت: هیچ گونه اعتبار فرهنگی نداریم، این در حالی است که استان سه میلیون نفری البرز حداقل 30 میلیارد ریال باید اعتبار فصل پنج برای فعالیت هایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: با این وجود تلاش کرده ایم تا از داشته ها برای انجام کارهای بر روی زمین مانده در مرکز و شهرستان های استان استفاده کنیم.

مقدم با اشاره به اینکه شفاف سازی و قانونمند سازی یکی از مهم ترین برنامه های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است،گفت: انجمن های هنری و فرهنگی طبق ضوابط باید ثبت شوند و حمایت های ما از این انجمن ها منوط به ثبت و قانونمند کردن آنها است.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان، ساخت سه پلاتو در البرز بوده که تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مقدم دربخش دیگری از سخنانش بیان داشت: توزیع آگهی ها بین نشریات یکی از مواردی بوده که همواره اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی تلاش کرده تا به صورت عادلانه این توزیع صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: افزایش30 درصدی خرید از مولفان با هدف حمایت از آنان نسبت به سال گذشته از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های این اداره کل به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون نشست های تخصصی در زمینه تاثیر انقلاب اسلامی بر هنرهای تجسمی، سینما، رویدادهای هنر انقلاب اسلامی به روایت تئاتر، نقش بانوان در پیدایش و تداوم انقلاب،نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و کتاب برگزار شده است.

مقدم با بیان اینکه هیچ برنامه فرهنگی و هنری بدون مجوز در استان برگزار نمی شود، گفت: سال آینده برنامه هایی به مراتب بهتری در حوزه فرهنگ و هنر خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار