کد خبر: 941201
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
شهردار کرج مطرح کرد
شهردار کرج گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از ادامه پروژه همت، نیازمند 170 هزار مترمکعب آسفالت هستیم.

علی‌اصغر کمالی‌زاده در جریان بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج به وجود آبگیر بیلقان در مسیر پروژه همت اشاره کرد و اظهار داشت: این آبگیر توان انتقال ۱۲ مترمکعب بر ثانیه آب به پایتخت کشور را دارد.

وی افزود: پدافند غیرعامل در بخشی از پروژه احداث شده و از روی آبگیر بیلقان عبور کرده است.

شهردار کرج در ادامه با تأکید بر اینکه این پل به تنهایی حدود ۲۰ درصد از ساختار پروژه را شامل می‌شود، گفت: 110 میلیارد تومان از 515 میلیاردتومان ابتدایی این پروژه به پل یاد شده مربوط می‌شود.

وی ارتفاع پل این پروژه از سطح آب را ۹۷ متر برشمرد و اضافه کرد: این پل یک المان برای کرج خواهد بود، البته پل‌های دیگری در مسیر این پروژه قرار دارد که تا پایان بهشت سکینه نیز قرار دارند.

وی با تأکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی در انجام پروژه‌ها، ادامه داد: پروژه کمربندی شمالی کرج یک مکمل برای آزادراه همت به‌شمار می‌آید و باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد که البته نیازمند تحقق بودجه و اعتبارات نیز می‌باشد.

شهردار کرج این پروژه در حال بازدید را نیازمند 170 هزار مترمکعب آسفالت دانست و تأکید کرد: هر لحظه تأخیر در انجام پروژه مشکلات را پررنگ‌تر خواهد کرد؛ برای تأمین آسفالت نیازمند تزریق قیر رایگان هستیم.

کمالی‌زاده در خاطرنشان کرد: اراضی حاشیه پروژه بزرگراه شمالی کرج نیازمند توسعه است که طبق کمیسیون ماده پنج، تا 100 متر کنار پروژه برای اقدامات توسعه‌ای فریز شده است.

به گفته وی در آینده خواهیم توانست برای افزایش خطوط مسیر تا هشت خطه شدن آن نیز اقدام کنیم؛ همچنین جانمایی تفرجگاه‌ برای جذب سرمایه در مسیر تردد مسافران در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار