کد خبر: 941176
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس:
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آینده کشور وضعیت خیلی مناسبی ندارد و قطعا به تناسب، استان کردستان هم از این وضعیت نامناسب بی‌بهره نیست.

سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری جوان با اشاره به ابلاغ بودجه 98 از سوی رئیس‌جمهور به مجلس اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که در مجموع بودجه سال آینده کشور وضعیت خیلی مناسبی ندارد و قطعا به تناسب استان کردستان هم از این وضعیت نامناسب بی‌بهره نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: البته اگر دولت اعتباری معادل 10 برابر بودجه حال حاضر نیز به استان کردستان اختصاص دهد باز کم است و دردی از توسعه استان دوا نمی‌کند.

علوی ادامه داد: مطمئنا اعتبارات قطره‌چکانی کنونی دولت برای توسعه استان کردستان کافی نیست و جذب سرمایه‌گذار تنها راه‌حل حرکت کردستان به سمت توسعه است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان کردستان در بخش‌های مختلف مطمئنا فقط جذب و حضور سرمایه‌گذار خوب می‌تواند در توسعه کردستان جهش ایجاد کند.

وی اظهار کرد: تنها راه برای تسریع توسعه کردستان، گسترش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است.

علوی با بیان اینکه بخش سرمایه‌گذاری باید در استان کردستان فعال شود تا شاهد توسعه‌یافتگی در استان باشیم عنوان کرد: دولت باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران مختلف را در استان فراهم کند.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر