کد خبر: 941097
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها تاکنون در آزمون مقاومت در برابر فشار آمریکا نمره رد گرفته‌‌اند.

جوان آنلاین: علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها برای راه‌اندازی spv، گفت: اروپایی‌ها علاقمند هستند یک کار جدی را با ایران شروع کنند اما با توجه به اینکه آمریکایی‌ها شرکت‌های متعدد اروپایی و غیر‌اروپایی را تهدید به تحریم می‌کنند و به کشورهای مختلف فشار سیاسی وارد می‌کنند، در اجرای سازوکار مالی با ایران تعلل‌هایی دارند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها تاکنون در آزمون مقاومت در برابر فشار آمریکا نمره ردی گرفتند، اما با توجه به تعهدی که به جمهوری اسلامی ایران دارند باید راهکاری برای عبور از این آزمون را برای خود پیدا کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تأکید بر اینکه کشورهایی مانند چین و روسیه از تعلل کشورهای اروپایی به‌نحو احسن استفاده کرده  و فصل جدیدی از تعاملات را با ایران بازکردند، افزود: اروپایی‌ها باید بدانند جمهوری‌اسلامی ایران در 40 سال گذشته هیچ‌گاه در خلأ نمانده و همواره رو به پیشرفت بوده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد: اگر اروپایی‌ها اقتدار خود را در برابر آمریکا‌ نشان ندهند باز هم در خلأ نخواهیم ماند و با همکاری سایر کشورها مشکلات خودمان را حل می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار