کد خبر: 941065
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری، تحقق شهر زیست پذیر است که ایجاد حمل و نقل ایمن می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،قدرت الله نوروزی در مراسم بهره برداری از طرح‌ های سازمان پایانه ‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوسرانی باید به همه امکانات از لحاظ ایمنی مجهز باشد، اظهار کرد: اگر این اتفاق رخ دهد با حفظ ایمنی مسافران استفاده از اتوبوس های شهری در اصفهان افزایش خواهد یافت. 
وی ادامه داد: یکی از اهداف ما تحقق شهر زیست پذیر است که ایجاد حمل و نقل ایمن می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد.
شهردار اصفهان با بیان اینکه سه طرحی که در قالب برنامه هاي سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان در پایانه کاوه افتتاح شد و به بهره برداری رسید از برنامه های مهم حوزه حمل و نقل است، تصریح کرد: خوشحالم که وعده های مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل محقق شده است و مردم شاهد عملیاتی شدن برنامه ها هستند. 
وی ادامه داد: امروز در پایانه کاوه دو پروژه در مدار بهره برداری قرار گرفت و عملیات عمرانی یک طرح نیز آغاز شد که بهره برداری از اتوماسیون بار و بهره‌برداری از سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه به ترتیب با هزینه پنج میلیارد و 6 میلیارد ریال از جمله این طرح ها بوده است. 
نوروزی افزود: آغاز عملیات عمرانی احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه کاوه از دیگر طرح ها بود که تا 6 ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
*بهره برداری از اتوماسیون بار شهر اصفهان پس از 20 سال
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه اتوماسیون بار در شهر اصفهان بعد از 20 سال بهره برداری شده است، اظهار کرد: این طرح با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال اجرایی شده است که توسعه آن نیز از امروز عملیاتی می شود. 
وی ادامه داد: جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر، نظارت بر حمل بار و ممانعت از بارگیری پرخطر و بیمه نامه و افزايش اطمینان خاطر شهروندان از جمله مزایای بهره برداری از اتوماسیون بار در شهر اصفهان است.
عباس محبوبی افزود: برای تامین برق اضطراری پایانه کاوه نیز 6 میلیارد ریال هزینه شده و ژنراتور برق کاوه به بهره برداری رسیده است.
وی از رتبه نخست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در 6 ماه نخست سال جاری در کشور نیز خبر داد.
گفتنی است؛ کلنگ‌ زنی و احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه كاوه با هدف طرح توسعه پروژه اتوماسیون بار با هزینه 5 میلیارد ریال، بهره‌ برداری سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه با هزینه‌ بالغ بر 6 میلیارد ریال برای تولید۴۵۰ کیلووات برق در حالت اضطراری برای پایانه کاوه و بهره ‌برداری از اتوماسیون بار در پایانه کاوه با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال و در ۴۷۵ متر سوله از جمله طرح های سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان بود.
همچنین در ابتدای این مراسم شهردار اصفهان با اهدا شاخه گل به رانندگان اتوبوس پایانه کاوه و مسافران تشکر کرد. شهردار اصفهان همچنين با اهداي گل به كاركنان شركت هاي مسافربري حاضر در پايانه كاوه خداقوت گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر