کد خبر: 941004
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
مــدیـر کـل پشتیبانی امور دام استان البرز گفت: ۸۰۰ تن ذرت بر اساس حکم قاضی در اختیار ما قرار گرفت تا وضعیت آن تعیین‌تکلیف شود.
بنابراین گزارش، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات اوخر هفته قبل در نشست خبری با اشاره به ماجرای استفاده از ذرت دامی برای مصارف انسانی توسط دو شرکت معروف تولید‌کننده پفک در کشور گفت: با ارجاع گزارش از سوی وزارت بهداشت در این خصوص، دو پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان البرز تشکیل شده‌است.
دو محموله به میزان ۲ هزار تن که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده بود، توقیف شده‌است که متأسفانه حدود ۷۰۰ تن از این ذرت‌ها بدون رعایت کمترین نکات بهداشتی، در فضای باز نگهداری می‌شدند.
کیوان حاجیان در گفت‌وگو با «تسنیم» در واکنش به اینکه ۸۰۰ تن ذرت تراریخته دامی از یک کارخانه پفک‌سازی ضبط شده و در اختیار این شرکت در استان البرز قرار گرفته‌است، اظهار کرد: از ریز ماجرا اطلاعی نداریم و ذرت‌هایی که در اختیار ما قرار گرفته بر اساس حکم قاضی است. وی افزود: تعزیرات حکومتی استان البرز به این موضوع ورود کرده‌است. ما در واقع به عنوان یک انبار‌دار این محموله را نگهداری می‌کنیم تا وضعیت آن تعیین‌تکلیف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار