کد خبر: 940979
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تیم ملی فوتبال هند موفق شد با برتری ۴ بر یک برابر تایلند در صدر جدول گروه نخست جام ملت‌های آسیا قرار گیرد.
 
تایلند - هند

جوان آنلاین: در دومین دیدار از گروه A رقابت‌های جام ملت های آسیا دو تیم ملی تایلند و هند در ورزشگاه  آل نهیان ابوظبی برابر هم به میدان رفتند.

هندی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و سونیل چتری می توانست خیلی زود تیمش را پیش بیندازد. در دقیقه ۲۵ داور برای هند اعلام پنالتی کرد. در این صحنه توپ به دست مدافع تایلندی برخورد کرد و سونیل چتری پشت توپ قرار گرفت و توانست دروازه تایلند را باز کند. با این حال برتری هندی ها زیاد دوام نداشت و دونگدا در دقیقه ۳۳ گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم چتری بار دیگر توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد تا اولین دو گله جام باشد. چتری با این گل ۶۷ گله شد تا بعد از کریستیانو رونالدو، دومین گلزن فعال فوتبال جهان باشد. فوتبال جسورانه هندی ها بار دیگر جواب داد و در دقیقه ۶۹ مسابقه، انیرود تاپا گل سوم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

شاگردان کنستانتین دست از تلاش نکشیدند و موفق شدند گل چهارم را نیز به ثمر برساند. ججه لالپخلوا زننده گل چهارم تیمش بود تا این تیم ۴  بر یک از حریف خود تایلند پیش بیفتد و بعد از بازی‌های اول گروه، در صدر جدول گروه A رقابت‌ها باشد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار