کد خبر: 940949
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمکی برای خرید تجهیزات استاندارد داشته اند که با آن مبلغ فقط ۱۵-۱۶ میله وزنه برداری خریداری شده است.
 
تمرین تیم ملی وزنه برداری

جوان آنلاین:علی مرادی درباره ی کمکی که قرار بود وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای خرید تجهیزات جدید داشته باشند، بیان کرد: پس از صحبتی که با وزیر  ورزش و رییس کمیته ملی المپیک داشتیم، مبلغی را در ارتباط با خرید تجهیزات استاندارد کمک کردند اما با توجه به وضعیت تحریم ها و محدودیت مقررات انتقال ارز ، با آن مبلغی که داده شد چیزی بالغ بر ۱۵-۱۶ میله وزنه برداری توانستیم مهیا کنیم که در مرحله اتمام و ارسال از طرف شرکت سازنده ترکیه ای است. اما این چیزی نیست که بتواند نیازهای این رشته را در تیم ملی  و در سطح کشور برآورده کند.

 او ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی نشست هایی را با شرکت های داخلی داشتیم  و دارد به مرحله ایجاد تفاهم نامه بین فدراسیون  و شرکت های داخلی می رسد . صفحه های وزنه برداری که تولید داخل است می تواند جوابگوی نیاز های آموزشی کشور باشد همچنین میله های بانوان را هم ارزیابی کردیم که تا حدودی نیاز آموزشی بانوان را جبران می کند. البته در میله وزنه برداری یک مقدار هنوز کار لازم است که البته شرکت های داخلی دارند بیشتر به این موضوع توجه می کنند. این تجهیزات دارد به تولید انبوه می رسد و فکر می کنم در اولین مرحله تا پایان سال مقادیر قابل توجهی از طریق فدراسیون به دست استان ها برسد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که لیست اولیه کشورها  و تیم ملی برای حضور در جام فجر مشخص شده است، گفت: مهلت ارسال لیست اولیه به پایان رسید  و کشورهای قابل توجهی آمده اند و تعداد آن ها هم خوب است اما من نه از کشورها اسم می برم  و نه تعداد را می گویم و منتظریم مهلت ارسال لیست نهایی که سه هفته دیگر است، هم به پایان برسد و بعد اعلام می کنیم. لیست اولیه تیم ملی هم داده شده اما هنوز سه هفته دیگر برای اعلام لیست نهایی فرصت باقی است و سرمربی می تواند در این مدت ارزیابی هایی را انجام دهد تا چناچنچه بخواهد تغییراتی را اعمال کند. یکی از این ارزیابی ها می تواند قهرمانی کشور باشد و کسانی که ادعای شکستن رکورد جهان را دارند می توانند در این مسابقات حاضر شوند. از آنجا که ما به دنبال ورزش پاک هستیم در مسابقات قهرمانی کشور  تست دوپینگ گرفته می شود.

 او در مورد  معرفی نایب رییس جدید بانوان فدراسیون نیز تاکید کرد: کارهای اداری نهایی دارد انجام می شود و به زودی او را هم معرفی می کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار