کد خبر: 940870
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان:
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: نوید زارع از هنرمندان عکاس و فیلم ساز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با عکس کوه ها به بخش پایانی سومین جشنواره ملی عکس و فیلم تسنیم راه یافت.

امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: نوید زارع از هنرمندان عکاس و فیلم ساز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با عکس کوه ها به بخش پایانی سومین جشنواره ملی عکس و فیلم تسنیم که از  24تا 27 دی ماه در مشهد مقدس برگزار می شود راه یافت.

وی گفت: هیئت انتخاب و داوری بخش عکس سومین جشنواره ملی تسنیم متشکل از رضا برجی ، مجید ناگهی و ابراهیم بهرامی از میان 411 تک عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره 49 تک عکس از 29 عکاس را واجد شرایط حضور در بخش نهایی معرفی نمودند که در این میان یک اثر از نوید زارع هنرمند کردستانی نیز به چشم می خورد.

گفتنی است؛ نوید زارع علاوه بر کار عکس کارگردانی چندین فیلم کوتاه را برعهده داشته و موفقیت های بسیار زیادی را هم در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است با ارسال عکس کوه ها که در مناطق مرز نشین و عکس یک گروه کولبر به عنوان تنها نماینده هنرمندان عکاس کردستانی به بخش نهایی جشنواره راه یافته است. 

نوید زارع متولد ۱۳۷۴ سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که چهار فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد.

فیلم‌های «سیاه، سفید، قرمز»، «نوروز» را به صورت شخصی و فیلم‌های «صد ثانیه چراغ قرمز»و «شمع سرد» را با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید کرده و موفقیت‌هایی را نیزکسب کرده است.

کاندیدای دهمین دوره جشنواره فیلم صد، کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا، حضور و انتخاب در میان 10 فیلم فینالیست جشنواره استو یونان، حضور در جشنواره رویش، حسنات، سما، نهال، پاسارگاد، المپیاد و کودک همدان از جمله موفقیت های این هنرمند کردستانی است.

انتهای پیام/2330/71 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر