کد خبر: 940499
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
متخصصان خودروسازی یک شارژر فوق سریع خودروی برقی پرتابل توسعه داده‌اند که می‌توان آن را در پارکینگ خانه نصب کرد تا خودروی برقی کابران را تنها ظرف ۱۷ دقیقه کامل شارژ کند.
سرویس دانش جوان آنلاین: متخصصان خودروسازی یک شارژر فوق سریع خودروی برقی پرتابل توسعه داده‌اند که می‌توان آن را در پارکینگ خانه نصب کرد تا خودروی برقی کابران را تنها ظرف ۱۷ دقیقه کامل شارژ کند.
شرکت خودروسازی فولکس واگن می‌خواهد به صاحبان خودرو‌های برقی اطمینان دهد که همیشه می‌توانند از شارژ کافی برای رانندگی خودروی برقی خود برخوردار باشند. این شرکت یک شارژر پرتابل توسعه داده است که ظرفیت شارژ ۳۶۰ کیلووات ساعتی دارد و با شارژ سریع ۱۰۰ کیلوواتی می‌تواند حداکثر تا ۱۵ خودروی برقی با میانگین زمان ۱۷ دقیقه شارژ کند. بنابراین به جای نیاز به پیدا کردن یک ایستگاه شارژ در شهر، می‌توان خودروی خود را در پارکینگ خانه شارژ کرد. در واقع این شارژر، یک پاوربانک است، منتها این بار به جای تلفن همراه، برای خودروی شما است. این شارژر می‌تواند علاوه بر انرژی الکتریکی، از طریق انرژی خورشیدی یا باد نیز شارژ شود و می‌تواند به عنوان یک ایستگاه شارژ دائمی نیز استفاده شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر