کد خبر: 940294
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
دبیر علمی جشنواره شاهد از استقبال گسترده از بخش ویژه پرده خوانی در جشنواره ملی تئاتر شاهد خبر داد.
جوان آنلاين: محمد لارتی، دبیر علمی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با اشاره به شرکت گروه های نمایشی از 16 استان کشور در جشنواره، به استقبال گسترده مردمی از بخش ویژه پرده خوانی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بخش ویژه پرده خوانی انقلاب که به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در این جشنواره پیش بینی شده است با استقبال بسیار خوبی روبرو بوده و اجرای آن تا اختتامیه جشنواره ادامه خواهد داشت.
لارتی ادامه داد: تا کنون 12 اجرا در بخش نمایش خیابانی، 6 نمایش در بخش نمایش صحنه‌ای و 10 اجرا در بخش ویژه پرده خوانی انقلاب اسلامی اجرا شده است. در حاشیه جشنواره نیز کارگاه های آموزشی استاد غلامرضا خلعتبری و شهاب مجدی با حضور هنرمندان و هنرجویان برگزار شده و کارگاه استاد ولی شالی نیز امروز سه شنبه برگزار خواهد شد.
دبیر علمی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر افزود: تا کنون هنرمندانی از آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، اردبیل، تهران، ری، کرمان، البرز، فارس، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و... روی صحنه رفته اند و اجرای نمایش ها تا سه شنبه شب ادامه خواهد داشت. چهارشنبه 12 دی نیز برگزاری اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان پیش بینی شده است.
گفتنی است جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با حضور قطب الدین صادقی، محمود فرهنگ، محمدرضا غفاری و... در هیئت داوران از یکشنبه ۹ دی در شهر رامسر آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۲ دی نیز ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار