کد خبر: 940172
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
پیکر ناصر انتظاری صدابردار سینمای ایران با سخنرانی هنرمندانی، چون بهمن اردلان، همایون اسعدیان، فریدون جیرانی، ستاره اسکندری، حسن زاهدی و... بدرقه شد.

جوان آنلاین: ناصر انتظاری صدابردار و دبیر انجمن صدای سینمای ایران ۹ دی ماه در سن ۴۹ سالگی از دنیا رفت و امروز ۱۰ دی ماه از خانه سینما شماره‌ی ۲، پیکرش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد و در جوار شاهرخ سخایی عکاس به خاک سپرده شد.

اجرای مراسم خاکسپاری را طبق روال همیشه، کامران ملکی عضو هیات مدیره‌ی خانه سینما برعهده داشت که از تلاش‌های صنفی ناصر انتظاری یاد کرد.

در ادامه بهمن اردلان رییس انجمن صدابرداران سینمای ایران از وداع با انتظاری اظهار تاسف کرد و گفت: او همه تلاش‌اش را برای صنف و همکارانش انجام داد و ما همه مدیون او هستیم.

سپس همایون اسعدیان رییس هیات مدیره خانه سینما از آخرین دیدارش با ناصر انتظاری که در استودیو بهمن داشتند یاد کرد و گفت: سینمای ایران اعتبارش را مدیون افراد گمنام و پنهان سینما است.

او در ادامه از خانواده انتظاری عذرخواهی کرد که بسیاری از هنرمندان در این مراسم نیستند و اظهار تاسف کرد از اینکه برخی تلگرامی تسلیت می‌گویند در حالیکه باید جمع شویم تا نشان بدهیم کنار هم هستیم.

فریدون جیرانی کارگردان هم گفت: می‌دانستم ناصر انتظاری قلب‌اش ناراحت است، اما انتظار نداشتم این اتفاق بی‌افتد.

او از ناصر انتظاری به عنوان یک صدابردار خوب و صدیق یاد کرد.

ستاره اسکندری، سید وحید سید حسینی، حسین رفیعی، حسن زاهدی در ادامه درباره‌ی "علی انتظاری" سخن گفتند و مرتضی الویری نیز که از نزدیکان انتظاری بود، تاکید کرد: ناصر انتظاری از معدود افرادی بود که با هنرش زندگی می‌کرد.

مراسم یادبود ناصر انتظاری سه شنبه ۱۱ در ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم واقع در خیابان شریعتی، روبه روی پارک اندیشه، ورودی ۱۱ باشگاه پیام برگزار می‌شود.

در کارنامه کاری ناصر انتظاری، صدابرداری آثاری، چون «من»، «استراحت مطلق»، «کاغذ خروس‌نشان»، «گرداب»، «نگاه»، «سایه‌روشن» و «زیر پوست شهر» به چشم می‌خورد. فیلم سینمایی «خانم یایا» هم آخرین تجربه صدابرداری اوست که اکنون روی پرده سینماست.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار