کد خبر: 939930
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بزرگ‌ترین خیانت در فتنه ۸۸ امیدوار کردن دشمن برای طرح‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در یادواره شهدای روحانی شبستر و بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: نهم‌ دی‌ماه نقطه درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

وی افزود: توطئه‌های سال ۸۸ دشمنان تلاشی مذبوحانه برای تلخ کامی مردم از شیرینی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بود.

آل‌هاشم اضافه کرد: نبود شناخت، بصیرت و زمان شناسی عده‌ای معدود در داخل، توطئه از پیش طراحی شده دشمنان را در سال ۸۸ اجرایی کرد که پیامدهای منفی آن هنجارشکنی و توهین به مقدسات مردم در روز عاشورا را به دنبال داشت.

 وی گفت: در همان برهه تاریخی در حالی که مقامات آمریکایی به نقش بی‌بدیل ایران در منطقه اذعان داشتند جریانات پس از انتخابات، فشارها، زیاده‌خواهی و تحریم‌ها را علیه مردم تشدید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بزرگ‌ترین خیانت در فتنه ۸۸ امیدوار کردن دشمن برای طرح‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی بود.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: حماسه ۸ دی مردم تبریز و به دنبال آن شکوه حماسه ۹ دی سراسر ایران فتنه دشمنان را ناکام و نقش بی‌بدیل بصیرت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را در خنثی‌سازی نقشه‌های مستکبران، بر همگان روشن ساخت.

وی تاکید کرد: پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی از دستاوردهای حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که ملت ایران با تمسک به ارزش‌های دینی در برابر رفتارهای ضددینی تا پای جان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان در تلاش هستند با تمرکز به مشکلات اقتصادی و اعتراضات صنفی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کم‌رنگ کنند اما همان طوریکه در برهه‌های مختلف پاسخ ملت به بدخواهان نظام دندان‌شکن بوده است؛ این بار هم با مشت‌های محکم جواب یاوه‌گویان را خواهند داد.

وی افزود: وحدت، رمز پیروزی ملت و دولت در برابر دشمنان است، از این رو باید موضع مردم و مسوولان باید در برابر دشمنان مقاوم‌ باشد تا با اتحاد، انسجام و یک‌دلی چشم طمع زیاده‌خواهان را کور کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر