کد خبر: 939914
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
با هدف برقراري ارتباط بين اغنياءو فقرا در محلات
مدير کل کميته امداد استان مرکزي در مراسم افتتاح مرکز نيکوکاري روستاي خير آباد اراک گزارشي از عملکرد مراکز نيکوکاري ارائه کرد.

مدير کل کميته امداد استان مرکزي در مراسم افتتاح مرکز نيکوکاري روستاي خير آباد اراک گزارشي از عملکرد مراکز نيکوکاري ارائه کرد.

قنبر موسي نژاد، مديرکل کميته امداد استان مرکزي در مراسم افتتاح مرکز نيکوکاري با اشاره به اينکه مراکز نيکوکاري پل ارتباطي کميته امداد و نيازمندان است ، گفت: در مراکزنيکوکاري نيازمندان واقعي هرمنطقه  توسط مسئولان مراکز و معتمدان مساجد شناسايي و اين مراکز  به عنوان حلقه واصل بين اغنيا و نيازمندان هستند.

وي با اشاره به اينکه با ايجاد شبکه‌هاي نيکوکاري با محوريت مساجد مي توان از تمامي فرصت‌ها و ظرفيت‌ها براي کمک به اقشار کم بضاعت استفاده کرد ، مطرح کرد : حمايت‌هاي اجتماعي ، برقراري ارتباط بين اغنياءو فقرا در محلات ، ترويج روحيه انفاق و نيکوکاري از مهم‌ترين اهداف شبکه‌ها و مراکز نيکوکاري است.

وي با اشاره به تأسيس چهلمين مرکز نيکوکاري استان مرکزي در روستاي خيرآباد اراک ،افزود: در هفت ماهه نخست امسال و با فعاليت مراکز نيکوکاري 10ميليارد تومان از محل کمک‌هاي مردمي جمع‌آوري و به نيازمندان اهداء شد.

وي در ادامه گفت: بيش از 8300 نفر از خيران استان به طور مستقيم با مراکز نيکوکاري همکاري مي‌کنند و 10هزار نفر از افراد نيازمند نيز تحت حمايت مراکز نيکوکاري در سراسر استان هستند و از خدمات مختلف اين مراکز بهره مند مي‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر