کد خبر: 939591
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خبرداد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از اعطای بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این استان خبر داد.

عزیز سهندی در اینخصوص اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۸ ماهه نخست سالجاری برای ۲ هزار و ۷۱ مددجو تسهیلات اشتغالزایی ارائه کرده است.

وی، ادامه داد: در راستای اشتغالزایی برای این تعداد، ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در این حوزه جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: میزان ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از ۶ درصد رشد داشته است.

وی، تصریح کرد: هرچند به نظر می رسد که مشکلات معیشتی باعث کاهش میل افراد به اشتغال و اجرای طرح شود، اما با بروز مشکلات موجود در کشور میزان درخواست تسهیلات اشتغالزایی افزایش یافته است.

سهندی، با تاکید بر محقق شدن اهداف و پیش بینی های کمیته امداد آذربایجان غربی در حوزه اشتغالزایی، اظهار داشت: تمام اهداف و پیش بینی های کمیته امداد استان در حوزه اشتغالزایی محقق شده و این نهاد در راستای برآورده کردن برنامه های خود تا پایان سال، اهتمام ویژه ای دارد.

وی، عنوان کرد: هر فردی که توسط حوزه مددکاری کمیته امداد به دلیل مشکلات فردی و پایین بودن استطاعت مالی مستحق شناخته شود، می‌تواند از تسهیلات اشتغال این نهاد استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر