کد خبر: 938676
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
بورس تهران امروز نیز تحت افت‌های قیمتی نماد‌های پالایشی و معدنی با سقوط مواجه شد و با افت ۳ هزار و ۶۳ واحدی به کار روزانه خود پایان داد.
افت‌های قیمتی کامودیتی‌ها در بازار‌های جهانی و افت قیمت نفت بیشترین تأثیر را بر سقوط شاخص بورس داشت. اگرچه امروز نماد‌های بانکی با صعود همراه بودند، اما این صعود‌ها نتوانست جلوی ریزش شاخص بورس را بگیرد و شاخص تا لحظات پایانی کار روزانه با افت همراه بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۰۶۳.۲۵ واحد کاهش به ۱۵۶ هزار و ۸۳ واحد و ارزش روز بازار به ۵۹۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۸۹۰.۴۷ واحد کاهش به ۴۵ هزار و ۳۷۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۲۵.۹۳ واحد کاهش به ۲۶ هزار و ۶۳۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۲۹.۵۴ واحد افت به ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۳۰۳۳.۴۵ واحد کاهش به ۱۶۷ هزار و ۵۴۸ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۴۷۳.۹۷ واحد افت به ۱۱۴ هزار و ۲۸۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۰۵۲.۳۸ واحد افت به رقم ۳۱۴ هزار و ۳۳۴ واحد رسید.
نماد فولاد، کگل، فارس، شبندر، پارس، شپنا، کچاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۷.۶۲ واحد افت به رقم ۱۷۹۰.۹۹ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۷۳۹ میلیون و ۱۸۹ هزار واحد برگ سهم در قالب ۹۷ و ۴۳۶ هزار برگ به ارزش ۳۹۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار