کد خبر: 938511
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
هر یتیم در ایران 5 حامی مالی دارد
رئیس کمیته امداد از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چراکه شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود.
رئیس کمیته امداد از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چراکه شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود.
سیدپرویز فتاح در جلسه مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طی هشت ماه نخست سال کمک‌های مردمی در کشور با وجود تمام مشکلات اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه این کمک‌ها در البرز ۶۵ درصد افزایش داشته است، افزود: خوشبختانه مردم این استان در تمامی امور خیر پیش‌قدم بوده‌اند. رئیس کمیته امداد بیان کرد: ۱۷۲ هزار یتیم در ایران وجود دارد که هر یتیم متوسط ۲۲۰ هزار تومان در ماه می‌گیرد و این آمار در استان البرز به ۴۱۵ هزار تومان در ماه می‌رسد. فتاح از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چراکه شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود و خرابکاری‌ها توسط برخی مسئولان اتفاق می‌افتد. فتاح با بیان اینکه البرزی‌ها در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشته‌اند و مساکن بسیاری ساختند، بیان کرد: ۶۲۰ هزارخانواده در سال جدید تحت پوشش کمیته امداد درآمدند و این نشانگر شرایط بد اقتصادی مردم در جامعه است. رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۷۲ هزار دانشجو داریم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از نخبگان علمی و پژوهشگران به بهترین شرایط در دنیا دست پیدا کنیم. فتاح با بیان اینکه ۶۲ درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند، اضافه کرد: در سال گذشته ۱۳۵ هزار وام به افراد تحت پوشش، تعلق گرفته است که در نظر داریم در سال آتی این تعداد وام را به ۲۰۰ هزار فقره برسانیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد انجام خواهد شد به شرطی که در اشتغال پایدار مصرف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار