کد خبر: 938116
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد تولید، اشتغال و اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است، گفت: باید برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و موانع موجود بر سر راه آنها برطرف شود.

 محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال، رفع موانع تولید و محیط زیست را در اولویت‌های برنامه خود عنوان کرده‌ام، اظهار داشت: برخی می‌گویند چنین کلی گویی ناشی از کم توجهی است، اما این نکات کلیات برنامه است و باید به صورت ریز به رفع موانع توسعه استان بپردازیم.

وی بستر بسیاری از مشکلات اقتصادی را ناشی از عدم توسعه یافتگی اجتماعی دانست و گفت: سیاست‌های قبل از دهه 90 سیاست عرضه محور بود تا مسکن بیشتری و راه بیشتری بسازیم اما رویکرد جدید، توانمندسازی است که تقاضا محور است و باید تقاضا را مدیریت کنیم.


استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما مخصوصا با تحریم‌های موجود، از رویکرد نگاه به درون و توانمندسازی قابل حل است، افزود: آذربایجان‌شرقی خوشبختانه تجربیات موفقی در این حوزه‌ها دارد و توانسته توفیقات خوبی را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد تولید، اشتغال و اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است، خاطر نشان کرد: باید برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و موانع موجود بر سر راه آنها برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر