کد خبر: 938066
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
رئیس شبکه مستند:
سیدسلیم غفوری درباره کار‌های ویژه صداوسیما برای ۴۰‌سالگی انقلاب گفت: «ایران ۲۰» معرفی درست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد و به تدریج در شبکه‌های سیما به عنوان میان‌برنامه با قالب «موشن‌گرافی» روی آنتن می‌روند.
سیدسلیم غفوری درباره کار‌های ویژه صداوسیما برای ۴۰‌سالگی انقلاب گفت: «ایران ۲۰» معرفی درست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد و به تدریج در شبکه‌های سیما به عنوان میان‌برنامه با قالب «موشن‌گرافی» روی آنتن می‌روند. 
رئیس شبکه مستند درباره میان برنامه «ایران ۲۰» که چند قسمتی روی آنتن شبکه‌های سیما رفته و تا ۲۰ قسمت پخش آن ادامه دارد، به باشگاه خبرنگاران پویا گفت: امسال انقلاب اسلامی، ۴۰‌ساله می‌شود و رسانه‌های غربی همچون گذشته تلاش خود را مضاعف کرده‌اند تا در فضای شبکه‌های ماهواره‌ای، مجازی و شبکه‌های اجتماعی بگویند انقلاب در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فناوری و مقوله‌هایی که تحت عنوان توسعه و پیشرفت شناخته می‌شود نه‌تن‌ها باعث پیشرفت جامعه ایرانی نشده بلکه مایه پسرفت بوده است. حتی جلوتر رفته‌اند و این طور فضاسازی می‌کنند که اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، ایران وضعیت بهتری داشت؛ فضایی که غربی‌ها در این سال‌ها همیشه با زرق‌وبرق‌ها و پرداخت‌های آنچنانی درصدد ترسیم ناکجاآبادی برای ملت ایران بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه عوامفریبی‌های غربی یک پاسخ باورپذیرانه می‌خواست و برای همین «ایران ۲۰» تولید شد، افزود: ما از ماه‌های پیش در تدارک این بودیم اتفاقاتی که در حوزه پیشرفت بعد از انقلاب رخ داده بود تبدیل به محصولات رسانه‌ای شود. در این حین، دوستان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) هم‌چنین دغدغه‌ای داشتند و پژوهش‌های جامعی را انجام داده بودند. این محصول رسانه‌ای سرانجام «ایران ۲۰» شد. «ایران ۲۰» یک میان‌برنامه ۴ دقیقه‌ای ۲۰ قسمتی است که این‌شب‌ها با موضوعات مختلف روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.
غفوری درباره اینکه چطور شد به قالب موشن‌گرافی رسیدند، تصریح کرد: وقتی هنرمندان و اهل‌فکر دانشگاه امام حسین (ع) در عرصه‌های مختلف آموزشی، صنعتی، کشاورزی و اجتماعی رتبه کشور را براساس آمار‌های بین‌المللی احصا کرده بودند، دیدیم، واقعاً ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به بسته‌های غنی رسانه‌ای دارند. از طرفی قالب «موشن‌گرافی» بسیار چارچوب تأثیرگذار و باورپذیری بر مخاطب در لحظاتی کوتاه است، به همین‌خاطر به این قالب رسانه‌ای رسیدیم. در «ایران ۲۰» در ۲۰ قسمت ۴ دقیقه‌ای اتفاقات منحصر به فرد و موفق انقلاب اسلامی را معرفی می‌کنیم، اما نه منحصر به مستندات و آمار‌های داخلی بلکه درباره مباحث نظامی، دفاعی، اجتماعی و عرصه‌های دیگر، بنابر آمار‌های بین‌المللی با مخاطب صحبت می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار