کد خبر: 938057
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
ماجرای پر پیچ و خم املاک ده ونک در اولین قسمت از سری جدید برنامه «تهران۲۰» شنبه ۲۴آذرماه با حضور مسئولین مربوطه پیگیری می شود.
به گزارش جوان آنلاین، ماجرای املاک ده ونک بصورت ویژه برای اولین بار در رسانه‌ی ملی و در اولین قسمت از سری جدید برنامه «تهران۲۰» شنبه ۲۴ آذرماه با حضور مسئولین مربوطه پیگیری می‌شود.
در این برنامه علاوه بر آخرین وضعیت پرونده مورد نظر، وضعیت گذشته و حال حاضر املاک ده ونک و ساکنین و افراد حقیقی و حقوقی ذینفع بررسی خواهد شد.
تهران ۲۰، برنامه پرمخاطب و نام آشنا برای مردم ایران، مخصوصا پایتخت نشینان بعد از تعطیلی چند هفته‌ای، شنبه ۲۴ آذر ماه با رویکردی متفاوت سری جدید خود را روی آنتن می‌برد.
سری جدید تهران بیست با اجرای «محمد دلاوری» و ذاکر تیموری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته و طبق روال معمول، راس ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما میهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.
سری جدید برنامه تهران ۲۰ که نسبت به سری قبل دوشب بیشتر در هفته اجرا خواهد داشت با دکوری متفاوت و با طراحی "پیمان قانع" و همچنین با تهیه کنندگی «محمد علی بازی» پخش می‌شود.
امید است موضوعات و سوژه‌های مورد بررسی در تهران ۲۰ با حضور مسئولین مربوطه بیش از پیش به حل معضلات مردم کلان شهر تهران بیانجامد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار