کد خبر: 937853
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
رئیس دانشگاه تبریز در همایش تبیین دکترین مقاومت:
رئیس دانشگاه تبریز قدرت دفاعی را لازمه‌ی اصلی هر کشور دانست و گفت: اساس و پایه‌های هر کشوری به قدرت دفاعی آن کشور وابسته است و ارتقای این توان اهمیتی راهبردی دارد.
میررضا مجیدی در همایش تبیین دکترین مقاومت اظهار کرد: مقاومت یکی از مسایل بسیار مهم و راهبردی کشورها است.
 
وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ارتش در وضعیت مناسبی قرار نداشت، دشمنان احساس کردند که می‌توانند طی چند روز مسلط شوند اما همان ارتش با همکاری سپاه و نیروهای عظیم مردمی توانستند نقشه‌های دشمن را بر آب کنند.
 
مجیدی با بیان این‌که تمامی ایرانیان با سرزمین خود پیوند قلبی دارند و عاشق سرزمین خود هستند، گفت: امروز باید تلاش‌ها در حوزه توان دفاعی بیشتر شود، چرا که قدرت دفاعی پایه و اساس هر کشوری است.
 
وی با تاکید بر این‌که امروز ایران اسلامی به پشتوانه‌ی حمایت مردمی و همچنین تلاش نیروهای مسلح در تمامی زمینه‌ها دارای اقتدار دفاعی بالایی است، بیان کرد: این اقتدار در حدی است که هیچ احدی جرات نگاه چپ و تعرض به خاک کشور را ندارد.
 
گفتنی است، همایش تبیین دکترین مقاومت به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، با حضور دانشجویان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان در تالار وحدت برگزار شد و در ادامه خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان تجلیل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر