کد خبر: 937831
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
خشم، نفرت و کینه عامل خیلی از درگیری‌ها و نزاع‌های خونین است که گاهی در نهایت به قتل یکی از طرفین پایان می‌یابد.
خشم، نفرت و کینه عامل خیلی از درگیری‌ها و نزاع‌های خونین است که گاهی در نهایت به قتل یکی از طرفین پایان می‌یابد. پرونده‌های زیادی در ادارات پلیس و محاکم قضایی در خصوص درگیری‌های خونین تشکیل می‌شود که متهمان پس از دستگیری با ابراز پشیمانی علت وقوع حادثه را کینه و خشم اعلام می‌کنند و بر این باورند اگر آموزش‌های لازم را برای کنترل خشم و چگونگی عکس‌العمل در برابر این رفتار‌ها را دیده بودند شاید این حادثه رقم نمی‌خورد. مثل دو قاتل فراری که به خاطر کینه و نفرت پسر جوانی را به قتل رسانده و به کشور ترکیه گریخته بودند، اما سر انجام در کشور ترکیه به دام افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از ساعت‌۳:۳۰ بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه امسال همزمان با اعلام مرگ مشکوک پسر جوانی در بیمارستان سینای تهران در دستور کار کارآگاهان جنایی تهران قرار گرفت. آن روز مأموران کلانتری ۱۱۳‌بازار به قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تلفنی اعلام کردند که پسر ۲۲‌ساله‌ای به نام حسام که چند روز قبل در درگیری به شدت زخمی شده بود به خاطر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده‌است. پس از اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات راهی بیمارستان شدند. بررسی‌های جسد حکایت از این داشت مقتول با اصابت ضربات متعدد جسم نوک تیزی به سر، دست، کمر و پا به قتل رسیده است. تحقیقات میدانی نشان داد مقتول و دوست ۲۳ ساله‌اش به نام حسن ساعت ۱۶‌عصر روز سه‌شنبه سوم مهرماه درگیری خونینی با دو پسر‌۲۳ و ۲۲ ساله به نام‌های ساسان و شاهین زیر پل ری رقم زده‌اند که در جریان آن شاهین با ضربات چاقو حسام را هدف قرار می‌دهد و پس از حادثه با ساسان از محل فرار می‌کنند. همچنین مشخص شد حسن هم در این حادثه زخمی و در بیمارستان بستری می‌شود.
همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران به سراغ حسن رفتند و از وی تحقیق کردند.
وی به مأموران گفت: حسام دوست صمیمی من بود و ما مثل برادر بودیم. مقتول و شاهین که همگی بچه یک محل هستیم از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کردند. آن‌ها مدتی قبل در ایام محرم با هم مشاجره لفظی داشتند و یکی دو بار هم با هم درگیر شده بودند. آن‌ها هر زمانی یکدیگر را می‌دیدند برای هم خط و نشان می‌کشیدند تا اینکه چند روز قبل در محله با هم درگیر شدند که در آن درگیری حسام با چاقو ضربه‌ای به شاهین زد و او را زخمی کرد. پس از این شاهین و دوستانش حسام را تهدید به مرگ کردند و به‌دنبال او می‌گشتند تا انتقام بگیرند و به همین دلیل حسام چند روزی به شهر ایلام رفت تا همه چیز آرام شود. چند روز قبل حسام از شهرستان به تهران برگشت و در این چند روز ما یکدیگر را می‌دیدیم و با هم بیرون می‌رفتیم تا اینکه روز حادثه دو نفری با موتور سیکلت در حال دور زدن بودیم که حسام موتورسیکلت را زیر پل ری نگه داشت. هنوز لحظاتی از توقف ما نگذشته بود که شاهین و ساسان از راه رسیدند. آن‌ها به احتمال زیاد ما را تعقیب کرده بودند تا از حسام انتقام بگیرند. به هرحال آن‌ها با ما درگیر شدند که شاهین با چاقو به حسام حمله کرد و ضربات متعددی به او زد و دوستش هم مرا زخمی کرد. وقتی حسام غرق در خون روی زمین افتاد آن‌ها از محل گریختند. لحظاتی بعد رهگذران ما را به بیمارستان منتقل کردند، اما حسام در نهایت به خاطر خونریزی شدید فوت کرد.
پس از این مأموران به دستور قاضی منافی آذر برای دستگیری متهمان به قتل به محل زندگی آن‌ها رفتند که دریافتند دو متهم پس ازحادثه به مکان نامعلومی گریخته‌اند. بدین ترتیب شاهین و ساسان به عنوان مظنونان حادثه تحت تعقیب قرار گرفتند. در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت به مأموران خبر رسید که دو متهم به صورت غیر‌قانونی به کشور ترکیه گریخته‌اند. بعد از آن بود که شناسایی مخفیگاه مظنونان قتل به دستور بازپرس جنایی در دستور کار مأموران اینترپل ایران قرار گرفت تا اینکه در نهایت مأموران متوجه شدند دو متهم فراری از سوی مأموران کشور ترکیه به جرم ورود غیر‌قانونی بازداشت شده‌اند. بنابراین با مکاتبات مأموران اینترپل دو متهم پس از اخراج از ترکیه به زودی تحویل مأموران پلیس ایران قرار می‌گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار