کد خبر: 937551
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
در صورت عدم نظارت
عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اگر صندوق سرمایه‌گذاری فیلم با ساز و کار مناسب و نظارت‌های دقیق ایجاد نشود تبدیل به صندوق‌های پرحاشیه خواهد شد.

محمداسماعیل سعیدی، در خصوص تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری فیلم که سبب رفع شبهه‌های پول مشکوک در سینمای ایران شده است، اظهار داشت: اگر این صندوق‌ها با ساز و کار مناسب و نظارت‌های دقیق ایجاد نشود تبدیل به صندوق‌های پرحاشیه مانند صندوق ذخیره فرهنگیان و صندوق‌هایی که به شکل متوالی مشکلشان مطرح می‌شود، خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با تأسیس صندوق‌هایی سرمایه‌گذاری فیلم ادامه داد: باید شفافیت مالی، نظارت و کنترل دقیق در خصوص این صندوق‌ها انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید تضمین‌های لازم را به ذی‌نفعان این صندوق‌ها از جمله فیلم‌سازان بدهیم که به طور حتم آنها در آینده با مشکلات فعلی این صندوق‌ها مواجه نخواهند شد چراکه در غیر این صورت تمام تلاش‌ها بیهوده خواهد بود.

عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری بنیاد فارابی با سازمان بورس برای تأمین منابع مالی تولید فیلم در ایران نیز خاطرنشان کرد: هرگونه همکاری که منجر به تقویت بنیاد سینمایی برای تهیه و تولید فیلم فاخر شود، رضایت‌بخش و مفید است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر