کد خبر: 937531
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
رئیس پایانه ریلی راه آهن کاشان خبر داد
رئیس ایستگاه راه آهن کاشان گفت: اتصال خط ریلی راه آهن کاشان به یکی از شرکت های صنعتی، تردد هزار کامیون را در جاده کم کرده است.

علیرضا کلاته از انجام مقدمات اجرایی طرح اتصال خط ریلی کاشان به سایپا سیتروئن خبرداد و گفت: اتفاقات خوبی از سال گذشته تا کنون داشته و در حال انجام داریم که می توان به اتصال شرکت فولاد امیرکبیر به راه آهن سراسری در مهرماه نیز اشاره کرد .

وی با تاکید بر اینکه تا کنون 427 واگن در ایستگاه فولاد تخلیه شده است گفت: با راه اندازی این خط ریلی در مدت سه ماه تردد هزار کامیون در جاده کاهش یافته است.

به گفته وی، با توجه به اینکه ایستگاه راه آهن کاشان درکریدور شمال به جنوب واقع شده است در حوزه باربری هر 24 ساعت بالغ بر 20 قطار باری از آن عبور می کند.

رئیس ایستگاه راه آهن کاشان، همچنین از مقدمات اجرایی طرح اولیه اتصال سایپا سیتروئن خبرداد و گفت: کارهای اولیه انجام شده است و اجرای این طرح در مراحل تنظیم تفاهم نامه بین راه آهن کاشان و سایپا قراردارد.

کلاته تصریح کرد: در حال حاضر در داخل ایستگاه کاشان بارگیری 427 واگن از اول سال تاکنون برای سایپا انجام شده است.

وی اتصال بین راه آهن و شرکت های فولاد از اطراف کاشان از طریق محمدآباد به شرکت فولاد کویر را با توجه به وسعت و گستردگی آن که در سال یک میلیون و 500 هزار تن بار دارد تاکیدکرد و گفت: با توجه به اینکه کارهای اولیه راه آهن انجام شده است تقریبا 430 واگن در ایستگاه کاشان برای فولاد کویر که از اشکذر یزد بارگیری شد تخلیه کردیم و از اینجا برای بندرعباس و آذربایجان بارگیری انتقال یافت.

رئیس ایستگاه راه آهن کاشان، هزینه اتصال خط ریلی به فولاد کویر را 30 میلیارد تومان پیش بینی کرد و گفت: احداث سه خط 9، 12 و 14 کیلومتری از ایستگاه محمدآباد اولین ورودی به کاشان تا فولاد کویر با اتصال به راه آهن سراسری طراحی شده است که با توجه به یکسری مسائل خط 14 کیلومتری باوجود طول زیاد و هزینه مضاعف آن انتخاب شد.

کلاته در پایان اظهارداشت: چون ایستگاه کاشان محدودیت وسعت دارد نمی تواند پاسخگوی همه شرکت های اقماری باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها