کد خبر: 937486
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
سپاهان یک – پرسپولیس یک
 در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر، سپاهان در حالی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار تحت تاثیر خشم هواداران در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. این یدار که از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، عزت الله پورقاز (۷۴) برای سپاهان و علی علیپور (۸۹ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر، سپاهان در حالی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار تحت تاثیر خشم هواداران در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. این یدار که از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، عزت الله پورقاز (۷۴) برای سپاهان و علی علیپور (۸۹ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 برای سپاهان در این بازی پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(۴۵- خالد شفیعی)، ولادیمیر کومان(۸۲- بختیار رحمانی)، مهرداد محمدی(۵۴- ساسان انصاری)، سجاد شهباززاده و کیروش استنلی بازی کردند. در مقابل ، پرسپولیس هم با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه(۸۴- محمدامین اسدی -۹۰+۲ محسن ربیع‌خواه)، علی علیپور و گادوین منشا پا به میدان گذاشت .

این دیدار که از بازی معوقه هفته دوازدهم بود در حالی برگزار شد که از روز گذشته با حواشی زیادی روبرو شده بود. از سنگ پرتاب کردن هواداران سپاهانی با اتولبوس حامل بازیکنان پرسپولیس گرفته تا تهدید به بازی نکردن تیم پرسپولیس.

این بازی از همان ابتدا هجومی و خشن آغاز شد ، در همان دقایق ابتدایی موقعیت حساسی برای پرسپولیس بوجود آمد که دروازه بان سپاهان مانع از رسیدن گل شد. در نیمه اول بیشتر توپ ها به کی روش استنلی ختم می شد اما علی رغم تلاش دو تیم نیمه اول گلی دربر نداشت تا دو تیم با تساوی به رختکن رفتند. بی شک مهمترین موقعیت سپاهان در دقیقه ۳۰ بدست آمد که محمدی این فرصت را به راحتی و زمانی که تک به تک با بیرانوند شده بود از دست داد.

در نیمه دوم پرسپولیس دوباره بازی هجومی را در دستور کار خود داشت اما دقیقه ۷۴ در حالی پرسپولیس فشار زیادی را روی دروازه سپاهان داشت روی اشتباه بیراوند و البته شوت سنگین پورقاز گل اول به ثمر رسید.

بعد از این گل پرسپولیس پرسپولیس چاره ای جز حمله و خیمه زدن در محوطه هجده حریف نداشت تا اینکه بالاخره فشار حملاتش نتیجه داد و توپ ارسالی به محوطه جریمه به دست کی روش استنلی برخورد کرد تا فغانی سوتش را به علام ضربه پنالتی به صدا درآورد .  برای پرسپولیس علیپور در دقیقه ۸۹ این پنالتی را به گل تساوی تبدیل کرد تا سرخپوشان به بازی برگردند.

در شروع وقت های اضافه کی روش استنلی و کمال کامیابی با درگیری با هم از زمین اخراج شدند. در وقت اضافه برانکو دست به یک تعویض عجیب زد و درحالی که محمدامین اسدی را در دقایق پایانی وارد بازی کرده بود، او را بیرون کشید و محسن ربیع خواه را به زمین فرستاد.در این بازی قلعه نوعی و برانکو زورشان به هم نرسید و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

در پایان دیدار و با سوت علیرضا فغانی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان به سمت داور مسابقه رفت و به اعتراض نسبت به عملکرد او پرداخت. زمانی که فغانی در حال خروج از نیز بود، چند بوق هم به سمت او پرتاب شد.

با این نتیجه سپاهان با ۳۰ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به پدیده در صدر جدول قرار بگیرد و پرسپولیس نیز با ۲۸ امتیاز در رده سوم باقی بماند. پرسپولیس در بازی بعدی به مصاف پدیده می رود و سپاهان با استقلال خوزستان دیدار دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار